1004 Reacties

3 jaar geleden

Iedereen gefeliciteerd die weer zwanger is! En ik hoop dat iedereen die dat wil worden snel een positieve test zal vasthouden.Onze kleine dame is echt de laatste....we genieten enorm van haar❤️

3 jaar geleden

Vandaag ondekt dat ik weer in verwachting ben. Zeker niet verwacht maar wel heel leuk en bijzonder. Onze kleine meid is nu net 8 maandjes❤❤
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Reactie op Lisa12

Vandaag ondekt dat ik weer in verwachting ben. Zeker niet verwacht maar wel ...
Gefeliciteerd! Leuk zeg! Ik heb het gister ontdekt en onze meid is vandaag ook 8 mnd! Toevallig zeg!

3 jaar geleden

Reactie op Antiee

Gefeliciteerd! Leuk zeg! Ik heb het gister ontdekt en onze meid is vandaag ...
Zeker leuk! Jij ook proficiat😘

3 jaar geleden

Vandaag ontdekt, beetje geschrokken. Moeten het nog even laten bezinken 🙈🙈

3 jaar geleden

Reactie op Manu26

Vandaag ontdekt, beetje geschrokken. Moeten het nog even laten bezinken 🙈 ...
Wauw proficiat! 😍 Wat fijn dat het zo snel gelukt is! Geloof wel dat je geschrokken bent, maar dat zal wel goedkomen toch? 😊

3 jaar geleden

Wauw proficiat! 😍 Wat fijn dat het zo snel gelukt is! Geloof wel dat je ge ...
Ja we weten nog niet wat me moeten voelen. Ook erg verbaast. Met ons zoontje moesten wij een heel traject in om zwanger te worden. Dit hadden we nooit verwacht.

3 jaar geleden

Reactie op Manu26

Wow wat een rollercoaster van emoties dan! Maar gefeliciteerd en hopelijk ga je dat snel ook echt zo voelen! ♥️

3 jaar geleden

Reactie op Manu26

Hah! Wat gaaf dat het nu zo ‘makkelijk ‘ gelukt is 🤩🤩 gefeliciteerd 🥳

3 jaar geleden

Reactie op Manu26

Oohh kei dikke proficiat!!😍
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: ouderschapsblunders, slaapritme en voogdij

In deze aflevering bespreken we de grootste ouderschapsblunders van andere ouders. Verder hebben we het over het slaapritme van je baby, zindelijkheid en het regelen van een voogd. Heb jij dit al gedaan?

3 jaar geleden

Reactie op Lisa12

Vandaag ondekt dat ik weer in verwachting ben. Zeker niet verwacht maar wel ...
Proficiat 😍

3 jaar geleden

Reactie op Manu26

Oeee wat leuk! Niet gepland? Gefeliciteerd

3 jaar geleden

Kleine is ook 8 maanden. Aanstaande zaterdag echo op de planning

3 jaar geleden

Reactie op chan1994a

Oeee wat leuk! Niet gepland? Gefeliciteerd
Dankjewel =) Ja en nee.. we hadden net besloten om toch nog eventjes te wachten tot dat jesse wat ouder zou zijn, en hij ook echt begrijpt dat er dan broertje of zusje zou komen. Maja niet wetende dat het al raak zou zijn. Waarschijnlijk eerder een eisprong gehad, ik weet ook niet precies al hoelang enz. De test gaf al 3+ aan. Het is een beetje dubbel, ontzettend dankbaar dat het zo gelukt is.. maar ook een beetje schrikken.. moet nog beetje indalen 🤭

3 jaar geleden

Reactie op Manu26

Dankjewel =) Ja en nee.. we hadden net besloten om toch nog eventjes te wa ...
HAha bij mij moest het ook ff landen toen k er achter kwam hoor🙈 nog steeds eigelijk😂 3+ is volgens mij al minimaal 5 weken?🙈 spannend allemaal! Hopelijk heb je een fijne zwangerschap

3 jaar geleden

Reactie op Manu26

Congrats 🎉❤️

3 jaar geleden

Vorige week erachter gekomen dat ik in verwachting ben van ons 2e kindje. Een echt wonder, want ik heb PCOS en mijn zoontje is met een beetje hulp gekomen. Zonder hulp was het dus niet mogelijk. (3,5 jaar geprobeerd) Sinds juli ook maar 1 keer ongesteld geweest. Dus in combinatie met pcos was de kans zo goed als 0. Moet dus nog wel wennen aan de gedachte en het feit dat we er straks 2 hebben. Hoe bijzonder ook, had het wel wat anders gepland 🙈

3 jaar geleden

Reactie op chan1994a

HAha bij mij moest het ook ff landen toen k er achter kwam hoor🙈 nog steed ...
Haha ja toch wel he..🤭 Ja zoiets, over 2 weekjes een echo, dus ben benieuwd. In ieder geval al heel anders dan bij jesse. Ben nu de hele dagen zo misselijk.

3 jaar geleden

Reactie op Manu26

Haha ja toch wel he..🤭 Ja zoiets, over 2 weekjes een echo, dus ben benie ...
Oo wat naar. Ik was bij Max tot week 18 doodziek. Dagelijks overgeven en misselijk. Tot nu toe maar enkele keren overgeven en af en toe misselijk. Ben de 12 weken al voorbij dus verwacht ook niet meer dat het komt. Heb je de eerste afspraak voor echo al staan ja?

3 jaar geleden

Reactie op chan1994a

Oo wat naar. Ik was bij Max tot week 18 doodziek. Dagelijks overgeven en mi ...
Wat verschillend kan het dan zijn he.. Uhm ja 7 april heb ik de eerste echo.. ben heel erg benieuwd.