1004 Reacties
3 jaar geleden
Haha bevallen 3 augustus, moet er nog echt even niet aan denken. 馃槀
3 jaar geleden
Reactie op yun
Dankjewel voor je antwoord das een opluchting !!! Oh wat leuk om te lezen i ...
Ik denk het niet 馃ぃ Maar dat is niet omdat ik er nu twee zo snel achter elkaar heb gekregen hoor, ik wilde er altijd al maar twee.
3 jaar geleden
Ik zit er ook weer over na te denken maar aan de andere kant denk ik, neee toch beter niet, ik wil alle aandacht geven aan me kleine eerst. Zodra ze wat zelfstandiger is dan weer een 2e 馃ズ Voor mij lichamelijk ook wel beter.
3 jaar geleden
Tussen onze oudste en onze baby zit net geen jaar, ik heb na de bevalling 1 dosering van de prikpil gezet en nu afwachten!!
Drie binnen twee jaar gaat sowieso niet meer lukken maar ik hoop toch snel weer zwanger te zijn 鈽猴笍
3 jaar geleden
Nope, wij zijn er klaar mee 馃槉 Oudste zoontje is 5,5 jaar en ons meisje van half juli, nu bijna 4 maanden... Het is goed zo voor ons 馃グ
3 jaar geleden
Ik zit er ook weer over na te denken maar aan de andere kant denk ik, neee ...
Ja vind da altijd dubbel als mensen zeggen alle aandacht geven of genieten da komt zo over alsof deze niet alle aandacht krijgt of wij niet genieten hhhh maar ik snap wat je bedoeld het hangt allemaal af van de levensituatie enzo natuurlijk ook ! Of je nog werkt ofnie en hoeveel aandacht je kindje vraagt ik heb superrrrrveeel vrije tijd over en verveel me echt nog vaak en ik voel ook wij echt nog een plaatsje hebben voor nog een extra kindje en we er ook echt naar verlangen 馃ズ 鉂わ笍
3 jaar geleden
Tussen onze oudste en onze baby zit net geen jaar, ik heb na de bevalling 1 ...
Ik hoop het ook voor jou! Leuk e als ze zo snel op elkaar komen hebben ze zoveel geniet van ze zich samen kunnen ontwikkelen en er zijn voor elkaar ook nog te jong v贸贸r jaloezie en uiteindelijk zit je toch in de voedingen en luiers dus eentje extra 馃ぃ馃挄
3 jaar geleden
Ik gebruik geen anti conceptie omdat ik niet tegen die hormonen kan en ik wil niks in me doen kwa spiraal ik geef borstvoeding en ze zeggen dat het een anticonceptie kan zijn maar als het gebeurd gebeurd het en zijn we er blij mee!
3 jaar geleden
Reactie op yun
Oooh ok ik snap het ik wil er graag 4 maar ben al 27 ermee ik ze toch nie t ...
Ook leuk, groot gezin 馃グ Ik ben nu 28, misschien zeg ik over een jaar of vier, nog eentje erbij. Maar voor nu ben ik helemaal tevreden met mijn twee mannetjes en hebben we het heerlijk met zijn vieren!
3 jaar geleden
Reactie op yun
Ik hoop het ook voor jou! Leuk e als ze zo snel op elkaar komen hebben ze z ...
Nou, precies dat ja! En wij willen ook graag een groot gezin, hopelijk 4 kindjes.
Ik vind het ook echt een voordeel dat Jackie nog niet zelf kon lopen tijdens de zwangerschap, in het begin was haar box en bedje zelfs nog hoog. Minder zwaar tillen en minder ver reiken!
Ze is heel leuk met Rosie, komt speelgoed laten zien, kusjes geven, over de haartjes aaien en zelfs haar snacks delen. Uiteraard is ze soms onintentioneel lomp, dus wel goed opletten 馃檲
3 jaar geleden
Reactie op Marieke O
Gefeliciteerd. Nee, ik heb hg zwangerschap en nog moeilijk mee dat mij dat ...
Ik had zwangerschapsdiabetish is ook geen lachertje letterlijk alles moet afgewogen worden en echt u klok zetten om te eten je mag bijna niets eten heb ook een periode platte rust moeten doen maar eerlijk als ik nu bekijk ik doe het zo opnieuw 馃グ