1004 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op yun
Ja die anticonceptie van borstvoeding is waar ik werd niet zwanger tot de m ...
Jaa alleen ik geef af en toe een flesje als er mensen bij zijn geef ik geen borst en ik ben laatst ongesteld geworden dus denk niet dat het nog heel lang duurt
3 jaar geleden
Wat super leuk voor je! Gefeliciteerd.馃グ Ik zou ook graag al zwanger zijn, maar mijn vriend wil nog even wachten.
3 jaar geleden
Gefeliciteerd!! In juli mijn eerste kindje en zelf denk ik er ook wel eens aan. Ik zou sowieso graag nog meer kindjes willen. Maar wat me toch een beetje tegenhoud is dat ik nog wel even wil genieten van mijn eigen lijf/alles kunnen doen/alles kunnen eten enzovoort. Daarnaast vind ik mezelf wat te zwaar en vind dat geen gezond begin van een nieuwe zwangerschap dus wil graag eerst wat afvallen.
Ik heb zo enorm genoten van mijn zwangerschap en ook een hele fijne bevalling gehad en de tijd erna.. Echt een van de mooiste dingen die ik heb meegemaakt in mijn leven. Bij een tweede wil ik dit allemaal weer heel graag heel bewust meemaken en van genieten en ergens ben ik daarom bang om er nu al aan te beginnen. Wie weet is het mijn laatste, je weet maar nooit.. En dan heb ik het allemaal al gehad en is het zo snel voorbij.
Misschien beetje gekke gedachten maar dit is wat mij op het moment tegenhoud.. Maar stiekem in mijn hart leeft het wel 鉂わ笍 Ik wens je een hele fijne zwangerschap!
3 jaar geleden
Tussen mijn eerste en tweede zit 3 jaar leeftijdsverschil. Mijn tweede is nu 3 maanden en het is dat mijn man geen derde wil en ik een keizersnede heb gehad: anders zou ik zoooo graag voor een derde willen gaan.. waarom? Geen idee!! Want na mn eerste hebben we bewust gewacht omdat de eerste 2 jaar echt zwaar zijn. Denk dat het komt omdat ik nu een vrolijke baby heb en de eerste 茅cht een huilbaby was馃槕
3 jaar geleden
Reactie op Wowo
Ik heb pas 1x sex gehad na mijn bevalling in juli.. 馃槀
No shame, waar moet je die tijd in godsnaam vandaan halen? En dan met het idee dat een kind ieder moment kan brullen? Mijn zin is weg 馃槀
3 jaar geleden
Reactie op Wowo
Ik heb pas 1x sex gehad na mijn bevalling in juli.. 馃槀
Haha, gelijk heb je! Hier staat het ook op een enorm laag pitje hoor. Na een lange dag met baby (en hier nog een peuter) heb je toch ook vaak geen zin meer 馃樁馃ぃ
3 jaar geleden
Reactie op Mirjamh
Gefeliciteerd!! In juli mijn eerste kindje en zelf denk ik er ook wel eens ...
Neee ik snap u volledig !!! Moest ik 2 kindjes willen zou ik ook veel tijd tussen laten Omda zoals je zegt anders heb je alles al gehad ! Maar ik wil echt heel graag een groot gezin in shaa allah daarom wil ik ze 2 x mss kort op elkaar dan tijdje tussen en dan mss nog keer zo 2 ofzo geen idee of dat gaat lukken maar ik hoop het alvast!
3 jaar geleden
No shame, waar moet je die tijd in godsnaam vandaan halen? En dan met het i ...
is je man dan niet teleurgesteld? Nie slecht bedoeld e natuurlijk ik begrijp da e geen zin enzo hier is da ook zo hahah maar ik zorg toch men man om de zoveel tijd zijn behoefte krijgt ook al vraagt die da nie want voor een man kan da echt pijn doen toch als die te lang niet in relatie kunnen gaan?
3 jaar geleden
Reactie op yun
is je man dan niet teleurgesteld? Nie slecht bedoeld e natuurlijk ik begrij ...
Nee hoor! Hij heeft nergens last van 馃槀 en ja dat heb ik hem al eens gevraagd omdat ik dat nog al eens had gehoord. Wordt wel weer als vanouds en genieten nu vaak op andere manieren van elkaar 馃グ
3 jaar geleden
Ik weet het 13 november....馃槵...15 juli bevallen van ons meisje....