1004 Reacties
3 jaar geleden
Ik ben nog niet ongesteld geweest . Maar geef borstvoeding het zou kunnen dat ik zwanger ben want we gebruiken geen voorbehoedsmiddelen maar ik denk het nog niet😅
Is wel welkom!
3 jaar geleden
Ahh gefeliciteerd voor de zwangeren, zo leuk.
Mij niet bellen voor nog n ronde! 😂
3 jaar geleden
Reactie op yun
Oh je kan eens een testje doen e!
Ja ik heb een paar weken terug een paar dagen licht bloedverlies gehad maar leek mij toch te weinig om mijn regels te zijn...
Maar rond Kerstmis ga ik wel eens een test doen als ik dan nog niet mijn regels heb gekregen.
Ik drink nu toch geen alcohol en eet niks dat niet mag tijdens een zwangerschap, dus moest het zover zijn ben ik er helemaal klaar voor😊
3 jaar geleden
Als het ons weer gegund is, zouden wij ook graag nog een kindje willen.
Helaas weer ongesteld geworden afgelopen maandag.
Zijn er niet zo bewust mee bezig , want van mijn zoon moest ik een iui traject in om zwanger te raken, maar stiekem hem je nu hoop dat het spontaan lukt.. 🙈 ,
En baalde ik afgelopen maandag weer ontzettend. 😑
3 jaar geleden
Reactie op Manu26
Als het ons weer gegund is, zouden wij ook graag nog een kindje willen.
He ...
Oh jammer.. balen hè als je die verdomde ongesteldheid weer hebt :( maar wie weet volgende maand! Ik hoop het voor je, kop op!
Hier ovulatie net voorbij, fingers crossed dat ze ‘elkaar’ gevonden hebben
3 jaar geleden
Hier een test gedaan maar was toch negatief. Mijn regels blijven wel nog steeds uit, dus wellicht zijn we nog niet terug vruchtbaar hier. Ik geef ook borstvoeding dus zal misschien nog wel wat duren.
Het is wel heel erg welkom maar ik geniet nu eigenlijk nog super hard van ons zoontje! Dus ben nog niet echt vollop bezig met zwanger worden😅
3 jaar geleden
Reactie op chan1994a
Oe bijna even oud als mijn kleine man. Die is 5 januari een half jaar! Zou ...
We zijn pas sinds afgelopen week begonnen met proberen.. dus wellicht volgende maand 🥰 jij succes deze maand! Ik ben benieuwd!
3 jaar geleden
Wij gaan er ook weer voor! Vorige week begon de menstruatie dus we gaan het zien ☺️
3 jaar geleden
Bikkels 💪🏼de gedachten dat ik weer zou moeten bevallen.. paniekaanval 🤭
3 jaar geleden
Wat leuk om te lezen dat er alweer een paar voor gaan! Wij zijn al wat ouder en zouden graag nog een tweede willen dus zijn ook alweer aan het proberen. Ik geef nog borstvoeding en denk wel al een menstruatie gehad te hebben maar is al ruim 2 maanden geleden. Tussendoor nog 2x maar 1 dag een hele lichte bloeding gehad dus weet niet goed wat er aan de hand is op dat gebied. Ook heb ik het gevoel dat ik een eisprong heb gehad maar dit voelde ik wel ruim een week (misschien wel bijna 2) lang dus ben een beetje verward met alles wat ik voel😅. Hoop iig dat het iedereen weer snel gegund is! 🤞🏻🍀