1004 Reacties

3 jaar geleden

Bikkels 💪🏼de gedachten dat ik weer zou moeten bevallen.. paniekaanval 🤭
Inderdaad bikkels! De bevalling nog tot daar aan toe, maar die hele babyfase 😮‍💨

3 jaar geleden

Inderdaad bikkels! De bevalling nog tot daar aan toe, maar die hele babyfas ...
Nou… Rosie is geboren toen Jackie nog 1 moest worden. En onze ervaring was dat we Rosie er zo bij doen ☺️ Soms is het hectisch en het vergt wat planning, maar het is echt prima te doen!

3 jaar geleden

Zijn er nog moeders hier die tijdens het geven van borstvoeding en dus nog niet ongesteld zijn geweest na de bevalling opnieuw zwanger geworden?

3 jaar geleden

Nou… Rosie is geboren toen Jackie nog 1 moest worden. En onze ervaring was ...
Gaaf hoor! Is het niet lastig ook in combinatie met werk? Ik ben wel erg benieuwd wat ze ervan vinden als ik straks weer zwanger mag worden.. ik ben in juni met verlof gegaan en vorige week pas weer begonnen🙈

3 jaar geleden

Gaaf hoor! Is het niet lastig ook in combinatie met werk? Ik ben wel erg be ...
Ja dat zou mij ook lastig lijken! Ik ben zelf gestopt met werken, dat scheelt ☺️

3 jaar geleden

Ja dat zou mij ook lastig lijken! Ik ben zelf gestopt met werken, dat sche ...
Ooh lekker zeg!😊

3 jaar geleden

Nou… Rosie is geboren toen Jackie nog 1 moest worden. En onze ervaring was ...
Heb ik echt respect voor! Ik zou het je niet na doen!

3 jaar geleden

Heb ik echt respect voor! Ik zou het je niet na doen!
Dankjewel ☺️ het is super leuk, we hopen dat we snel een volgend kindje mogen verwachten ❤️ Veel dingen die me ingewikkeld leken bleken bijna vanzelf te gaan! Andere dingen zijn wat meer puzzelen, maar uiteindelijk komt ook dat goed

3 jaar geleden

Dankjewel ☺️ het is super leuk, we hopen dat we snel een volgend kindje mog ...
Ik duim in ieder geval voor jullie! 🤞🏼

3 jaar geleden

Gaaf hoor! Is het niet lastig ook in combinatie met werk? Ik ben wel erg be ...
Ik zit met hetzelfde. Wij moeten meteen stoppen met werken van zodra we zwanger zijn. Ben dus net een jaar uit geweest. Nu een maand terug aan het werk. 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Leesbeest

Ik zit met hetzelfde. Wij moeten meteen stoppen met werken van zodra we zwa ...
Ooh dat is dan helemaal heftig! Wel heerlijk om zo van je zwangerschap en van je kindje te kunnen genieten 😍

3 jaar geleden

Hey maar hebben jullie geen behoefte aan wat nachtrust? Ik zou graag een tweede willen, maar eerst in ieder geval een tijdje bij willen slapen 🔌🤯🤣

3 jaar geleden

Reactie op Gina - 28 07 2021

Hey maar hebben jullie geen behoefte aan wat nachtrust? Ik zou graag een ...
Ik denk dat de meeste die al echt behoefte hebben aan een volgend kindje al redelijke nachten hebben😅 Hier echt een super gemakkelijk mannetje en de nachten zijn wat afwisselend. De slaapregresie of wat het ook was de afgelopen 3 a 4 weken waren wel enorm zwaar maar verder heb ik echt niet te klagen. Nico weent bijna nooit, ook ben ik volledig thuis tijdens een zwangerschap dus dat is in mijn geval enkel een meevaller. En ik voel me ook al terug hersteld van de bevalling 😁

3 jaar geleden

Reactie op Gina - 28 07 2021

Hey maar hebben jullie geen behoefte aan wat nachtrust? Ik zou graag een ...
Slaap genoeg 🙈 ik denk dat dat ook een van de redenen is waarom we toch besloten vroeger terug te beginnen. Hij slaapt al van 10 weken van 20u tot 8u, en dan maken we hem wakker. Geen slaapregressie gehad, mooi blijven doorslapen altijd.

3 jaar geleden

Reactie op Leesbeest

Slaap genoeg 🙈 ik denk dat dat ook een van de redenen is waarom we toch be ...
Haha dat is wel heel lekker. Bij ons sliep hij door vanaf 6 weken. Vanaf 4 maanden 6/7 weken gebroken nachten gehad en overdag ook heel pittig, maar sinds kort slaapt hij weer door. Ik denk altijd maar van het hoort erbij en soms moet je er even doorheen 😊

3 jaar geleden

Haha dat is wel heel lekker. Bij ons sliep hij door vanaf 6 weken. Vanaf 4 ...
Ergens is er ook wel de schrik dat we het nu heel hard gaan onderschatten bij een volgende. Al besef ik ook dat we nu echt in een luxe positie zitten. Het kan alleen maar achteruit gaan 😅

3 jaar geleden

Hier weer negatief getest dus menstruatie afwachten en nr ronde 4.. terwijl we zo ons best gedaan hadden deze maand😅😅😅

3 jaar geleden

Reactie op Leesbeest

Ergens is er ook wel de schrik dat we het nu heel hard gaan onderschatten b ...
Wij dachten dat Jackie makkelijk was… tot Rosie kwam. Want in vergelijking was zij nog makkelijker. Misschien omdat wij meer vertrouwen in onszelf als ouders hadden, of omdat we al rust, reinheid en regelmaat voor Jackie hadden toegepast… wie zal het zeggen. Maar de slaap, ja, dat is en blijft soms een ding. Maar weet je, er zijn zoveel slaapregressies, tandjes, kiezen… dus als je voor de nachtrust zou wachten, tot wanneer dan? 😂

3 jaar geleden

Reactie op chan1994a

Hier weer negatief getest dus menstruatie afwachten en nr ronde 4.. terwijl ...
Lekker blijven proberen ❤️ hopelijk komt het snel!!

3 jaar geleden

Reactie op Leesbeest

Ergens is er ook wel de schrik dat we het nu heel hard gaan onderschatten b ...
Dit heb ik ooook 😅. Mijn dochter is zooo makkelijk. Gaat overal mee na toe, lacht altijd, slaapt op commando als ik haar in bed leg en ook nog eens van 7 tot 7 elke nacht. Ik ben zo bang dat het alleen maar erger kan dat dit 😂