1004 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op chan1994a

Hier weer negatief getest dus menstruatie afwachten en nr ronde 4.. terwijl ...
Balen! Maar komt vast goed blijven proberen😘

3 jaar geleden

Reactie op julibabymd

Dit heb ik ooook 😅. Mijn dochter is zooo makkelijk. Gaat overal mee na toe ...
Haha je weet het maar nooit he. Maar idd wat Mamahendriks zegt ja er zijn altijd fases en als je alles moet afwachten wanneer ga je dan beginnen? 🙈😂

3 jaar geleden

Haha je weet het maar nooit he. Maar idd wat Mamahendriks zegt ja er zijn a ...
Ik heb volgende week een gesprek met de gynaecoloog, omdat ik wat complicaties had na de bevalling en als die groenlicht geeft dan wil ik wel snel beginnen. Ik twijfel wel een beetje of dat ik na de zomer ga wachten, wil graag een lekkere lange zomervakantie in het buitenland 🙈

3 jaar geleden

Reactie op julibabymd

Ik heb volgende week een gesprek met de gynaecoloog, omdat ik wat complicat ...
Ooh ja dan is het wel verstandig om daar op te wachten. Hopelijk kan je deze zomer weer lekker over heen zonder al die maatregelen 🤗

3 jaar geleden

Ooh ja dan is het wel verstandig om daar op te wachten. Hopelijk kan je dez ...
Pfff ik kan nu al niet wachten op die heeerlijke warme zomerdagen zonder zwangere buik, hopelijk in een fatsoenlijk bikinilichaam en wat cocktails 🍹

3 jaar geleden

Ergens verlang ik er af en toe wel weer naar maar ik ben vroeg in de zwangerschap alleen komen te staan dus het zit er echt niet in. Ik moet er overigens nog echt niet aan denken om te gaan daten. Lijkt me ook best lastig als je al kindjes hebt.

3 jaar geleden

Wij wachten tot na de zomer.. inderdaad, ik heb wel zin in een zomer voor “‘mezelf”. Maar omdat ik komende zomer 37 (slik) word willen we niet te lang wachten.

3 jaar geleden

Reactie op chan1994a

Hier weer negatief getest dus menstruatie afwachten en nr ronde 4.. terwijl ...
Hier ook 🥺 en ook hard voor gewerkt 😂 balen hè, hopelijk volgende maand raak!

3 jaar geleden

Reactie op fosch

Hier ook 🥺 en ook hard voor gewerkt 😂 balen hè, hopelijk volgende maand r ...
Shit is dat dan he… duimen voor volgende maand 🙏🏼🙏🏼

3 jaar geleden

Ik zou stiekem t liefst nu al bezig met een 3e (1e 2 zijn een tweeling. K was een julimama, maar ze zijn 6 juni gekomen). Maar moet sowieso nog dingen in m'n baarmoeder laten onderzoeken, omdat ik afwijkingen bleek te hebbej bij de bevalling. Daarbij denk ik dat een kindje te snel op een tweeling misschien ook niet zo verstandig is 😂. Maar toch. De wens is erg groot.

3 jaar geleden

Ik twijfel soms ook nog wel eens.. Gebruik vanaf begin geen anticonceptie, omdat we zoiets hebben van we zien wel.. Volgens de app is dit mijn vruchtbare week.. Maar ik twijfel ook nog wel. Soms denk ik; misschien is het leuker als de kleine wat ouder is, zodat hij het ook bewust mee maakt. En als ik nu al weer zwanger zou worden, zou dat wel de laatste keer zijn.. mijn man wil maar 2 kinderen. Maar andere kant, zou het ook wel heel graag nu willen. 🙄🙈🤷‍♀️

3 jaar geleden

Ik wilde na de eerste echt even goed wachten. Uiteindelijk zit er 3 jaar tussen en dat voelde perfect. Nu heb ik na mn dochter echt alweer mega klapperende eierstokken.. zij is nu 5 maandjes oud. Had dat gevoel echt nooit zo vroeg al verwacht. Nu heb ik een (2e) spoedkeizersnede gekregen dus ‘moet’ ik van de artsen sowieso wachten tot ze een jaar is… en met mijn complicaties die ik had is het ook niet super verstandig (verklevingen) misschien dat het daarom zo extra klappert haha😅

3 jaar geleden

Wij hebben besloten er weer voor de gaan. Kleine is nu 5 maanden. Spannend 🥰🤞🏻

3 jaar geleden

Hoe vaak zou je eigenlijk een test doen? Ik ben na de bevalling geen anticonceptie gaan gebruiken, maar heb nu 5 maanden later nog niet echt mijn regels gehad wat ook niet echt abnormaal is bij borstvoeding. Maar hoe vaak zou ik dan testen; mijn job wordt beschouwd als "gevaarlijk " voor een ongeboren baby dus ik wordt onmiddellijk van het werk verwijderd bij een volgende zwangerschap. Nu begin ik volgende week pas terug te werken maar zou ik dan om de paar weken een test doen of 1 keer per maand of hoe zouden jullie dit aanpakken?

3 jaar geleden

Zou ook al heel graag willen beginnen onze zoon was met ifv ter wereld gekomen dus weet niet of we dan ook meteen weer voor ifv zouden moeten gaan of toch het eerst zelf "natuurlijk" proberen

3 jaar geleden

Reactie op Leviatha

Zou ook al heel graag willen beginnen onze zoon was met ifv ter wereld geko ...
Wij zaten met onze zoon ook in een traject.. wij proberen het nu eerst gewoon spontaan, als onze zoon een jaar is geweest en het nog niet spontaan gelukt is, gaan wij opnieuw een traject in.. zo hebben wij het besloten

3 jaar geleden

Reactie op Leviatha

Wij ook via een traject, alleen dan ICSI, kans is hier vrij klein op de natuurlijke manier, heb laatst gesproken met het ziekenhuis (ik wil het nu nog niet, maar voor info) en wij hebben 5 maanden wachtlijst na verwijzing van de huisarts. Heel gek om er dan op die manier ermee bezig te ‘moeten’ zijn. Wel iets om misschien rekening mee te houden..

3 jaar geleden

Reactie op Leviatha

Oh ja dat lijkt me ook moeilijk als je zo'n traject hebt gehad. Wij gingen normaal net beginnen met vruchtbaarheid onderzoeken en een week voor de afspraak toch zwanger. Ik zou persoonlijk de natuur eerst een beetje tijd geven. Maar voor mezelf een datum vast leggen en dan starten. Natuurlijk is het een persoonlijke keuze, ik heb het zelf niet moeten meemaken dus kan niet uit ervaring spreken. Allesinds heel veel succes !!

3 jaar geleden

Reactie op Jessica 925

Hoe vaak zou je eigenlijk een test doen? Ik ben na de bevalling geen antico ...
Ik zou inderdaad elke maand testen. Misschien de datum van de geboorte pakken en elke ‘die dag’ testen?

3 jaar geleden

Reactie op Leviatha

Zijn er nog embryo’s ingevroren? Volgens mij kun je dan gewoon aangeven dat ze die terug mogen plaatsen. Wij hebben er nog 2 in de vriezer.