1004 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Antiee

Gefeliciteerd dames! Wij zouden ook graag een tweede willen 🥰 Maar geef no ...
Ik geef ook bv! Komt vast goed😘

3 jaar geleden

Ik geef ook bv! Komt vast goed😘
Loopt jou bv ook terug?

3 jaar geleden

Fijne berichten dat het bij jullie gelukt is, denk dat mijn cyclus gewoon nog te kort was eerst, dan kans dat er geen eisprong is begreep ik. Dus hopelijk maken we nu echt kans 🙏🏻 🥰

3 jaar geleden

Zijn er hier ook nog mensen bij die nog geen ongesteldheid hebben gehad na de bevalling? Dochter is bijna 6 maanden…

3 jaar geleden

Loopt jou bv ook terug?
Ja al sinds een paar weken nu.. vul het aan met gekolfde melk, maar heb het idee dat hij het ook minder lekker vindt 🤨🥲

3 jaar geleden

Ja al sinds een paar weken nu.. vul het aan met gekolfde melk, maar heb het ...
Jaa mijn voorraad begint nou ook opteraken

3 jaar geleden

Jaa mijn voorraad begint nou ook opteraken
Ja klopt die van mij ook.. wij gaan denk ik maar langzaam aan over op kv. Bang dat ik dalijk opeens niks er meer uit krijg..

3 jaar geleden

Reactie op Esther Oost

Zijn er hier ook nog mensen bij die nog geen ongesteldheid hebben gehad na ...
Ik ben ook nog niet ongesteld geweest sinds de bevalling, ook bijna 6 maanden geleden. Maar ik heb gelezen dat dat niet raar is als je bv geeft :)

3 jaar geleden

Ja al sinds een paar weken nu.. vul het aan met gekolfde melk, maar heb het ...
Ik nog niet.. zoon is 5 maanden en ik heb geen bv gegeven

3 jaar geleden

Reactie op Esther Oost

Hier ook nog niet ons zoontje is 5 maanden geef borstvoeding maar ben wel gestart met oefenhapjes

3 jaar geleden

Ik ben nog steeds niet normaal ongesteld geworden. 29 juli bevallen en 4 weken borstvoeding gegeven. In de tussen tijd 2 dagen licht gevloeid en dat was het.. Hoop toch wel dat mijn cyclus zich snel herpakt!

3 jaar geleden

Reactie op Esther Oost

Hier het omgekeerde. 26 juli bevallen. Eind september voor het eerst ongesteld en sinds dien al 6x 😭😭 en niet zo’n beetje ook 😢. Geef wel flesvoeding.

3 jaar geleden

Reactie op Esther Oost

Ik ook nog niet. Geef ook nog bv

3 jaar geleden

Reactie op SofiePN91

Hier het omgekeerde. 26 juli bevallen. Eind september voor het eerst ongest ...
Ik ook en ook super onregelmatig ondanks anticonceptie met hormonen 😪

3 jaar geleden

Ja klopt die van mij ook.. wij gaan denk ik maar langzaam aan over op kv. B ...
Heb ik ook gehad, je moet continu aanleggen, het is wel heel moeilijk. Mijn dochter vond het zeer irritant dat er in eerste instantie geen melk kwam, maar geduld loont.. uiteindelijk is het goed gekomen. Als je afgekolfde melk of kv gaat geven loopt je productie nog meer achteruit

3 jaar geleden

Reactie op SorayaF

Ik ook nog niet. Geef ook nog bv
Ik ook niet geef bv, maar ben ook bekend met pcos.. dus ik weet niet waar het nu nog door komt🤷🏼‍♀️🤷🏽‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op momnis

Heb ik ook gehad, je moet continu aanleggen, het is wel heel moeilijk. Mijn ...
Heb ik gedaan. Meerdere dagen. Helaas lukt dat dus niet meer

3 jaar geleden

Heb ik gedaan. Meerdere dagen. Helaas lukt dat dus niet meer
Ahh jammer... ik snap je heel goed. Ben nu continu aan het aanleggen, weet niet hoe lang het nog zo doorgaat. Ik hoop dat ik de 6 maanden haal aan het einde van deze maand. Dan ben ik allang blij

3 jaar geleden

Ja mij lukte het prima ruim 5 maanden.. het is echt balen, maar helaas niet anders 😵‍💫

3 jaar geleden

Gefeliciteerd. we zijn klaar met uitbereiding van de familie :) . Ik heb 3 kinderen (9,5 en 6 maanden ) en ik vind het genoeg zo . Het wordt heel duur vliegtickets naar opa oma. Mijn familie woont in Indonesië