48 Reacties

één jaar geleden

@leviatha, kon niet meer op de andere reageren, maar van harte met dit mooie meisje 🤩❤️

één jaar geleden

Wij verwachten halverwege september ons tweede kindje, een zoontje. Onze dochter is al druk aan het oefenen met de Babyborn

één jaar geleden

Hier verwachten we de 2e begin januari, pril dus nog ☺️

één jaar geleden

Wij verwachten een tweede dochtertje in november 🤗🤗

één jaar geleden

Wij starten net weer met proberen zwanger te worden. Hopelijk snel raak, dan zit er tussen de 2,5 à 3 jaar leeftijd tussen 💝🙏🏼

één jaar geleden

Hier ook aan het proberen sinds december! Hopelijk snel raak 🙏🏼 succes voor de dames die ook proberen en gefeliciteerd voor de dames die al zwanger zijn :)

één jaar geleden

Mijn man was eerst vast besloten om het bij een kindje te houden. Laatst was er een tijdje twijfel maar nee we laten het hier bij. Nu komt het! Ik verkoop de spullen en meneer moet de box afgeven aan de mp koper en denk HU wat doe ik? Ik wilt toch echt nog wel een kindje! Het was ineens een knoop die bij hem werd door gehakt🤣 Dus we zijn net weer begonnen voor ronde 2 #spannend!

één jaar geleden

Wij verwachten in oktober ons 2de zoontje 🥰

één jaar geleden

Wij zijn 8 mei trotse ouders geworden van onze 2e dochter. Wat een rijkdom🩷🩷

één jaar geleden

Reactie op Boy or Girl

Mijn man was eerst vast besloten om het bij een kindje te houden. Laatst wa ...
Huh wow wat een plot twist!!! Echt puur een gevoel dat veranderd is dus? Hier al voor de eerste zwangerschap vastbesloten het bij eentje te houden en ook nu nog steeds hetzelfde. Blij met z’n drietjes. Heel gaaf te lezen dat veel van jullie weer opnieuw zwanger zijn geworden of zelfs al weer een kindje hebben. Ik wens jullie alle geluk! 🍀

één jaar geleden

Wij willen ook graag een tweede, helaas al twee miskramen gehad. Hopelijk mag het snel lukken! ♡

één jaar geleden

Over 4 weekjes uitgerekend van ons 2e kindje( op de zelfde dag als ons eerste kindje )🥰 ben zo benieuwd hoe ons dochtertje erop gaat reageren..

één jaar geleden

Wij hebben op 23 mei ons 2de dochtertje gekregen! 🩷 Voorheen was Saar mama's kleine meid, maar nu Fem er is, is Saar ineens mama's grote meid 🥹

één jaar geleden

Nog iemand ondertussen zwanger? Hier vanavond samen besloten voor een 2e te gaan 🤞🏼

één jaar geleden

Hier vanmorgen een positieve test in handen 🥰

één jaar geleden

Reactie op MamavanM2021

Hier vanmorgen een positieve test in handen 🥰
Proficiat🎉,de onze is negatief verwacht elke moment ongesteld te worden. Op naar volgende maand!

één jaar geleden

Reactie op Boy or Girl

Proficiat🎉,de onze is negatief verwacht elke moment ongesteld te worden. O ...
Hier ook.. ineens een week te vroeg ongesteld😔 hoopte innesteling maar werd na paar uur toch wel veel.. hoop dat het deze ronde wel lukt

één jaar geleden

Hier bijna 8 weken zwanger van #2 en heb volgende week met 8+6 de vitaliteitsecho. Heb helaas regelmatig roze en bruine afscheiding gehad, dus vind het allemaal bere spannend...🤭

één jaar geleden

Reactie op 19Marloes90

Hier ook.. ineens een week te vroeg ongesteld😔 hoopte innesteling maar wer ...
Oooo ik ben al een week overtijd en hij werd nu opeen positief! Hoop jullie ook snel!♡

één jaar geleden

Reactie op Boy or Girl

Oooo ik ben al een week overtijd en hij werd nu opeen positief! Hoop jullie ...
Oh gefeliciteerd!!!🎉 Dat is snel!! Ik hoop deze ronde ook! ❤️