48 Reacties
één jaar geleden
Ons meisje is vandaag alweer 4 maanden. Onze zoon is bijna 2! Wat gaat de tijd hard. Ik krijg alweer rammelende eierstokken voor een derde 🙈 Wordt dat gevoel ooit minder? Iedereen om mij heen is zo ongeveer zwanger, dat helpt niet mee haha!
één jaar geleden
Reactie op Mommyoftwoundertwo
Ons meisje is vandaag alweer 4 maanden. Onze zoon is bijna 2! Wat gaat de t ...
Dat word minder! Iig bij mij wel. Mijn jongste is nu bijna 9 maanden alweer en de oudste bijna 2 jaar. De eerste maanden had ik enorm
Rammelende eierstokken alweer. Nu is dat over. We weten niet of we ooit nog voor een 3e gaan proberen. Komende 1.5 jaar iig niet.
één jaar geleden
Reactie op chan1994a
Dat word minder! Iig bij mij wel. Mijn jongste is nu bijna 9 maanden alweer ...
Dat geeft hoop, haha! Ik wil heel graag een derde (altijd al gewild en dat weet mijn partner). Mijn man twijfelt en heeft het vooral over de (on)mogelijkheden en praktische zaken. Hart vs hoofd dus. Voor nu afgesproken dat we het er volgend jaar zomer als de oudste 3 is over gaan hebben en tot die tijd eerst gaan genieten van de kindjes.🙂
één jaar geleden
Na onze tweeling van juli 2021 wilden we misschien nog wel proberen voor een 3e kindje te gaan als de meiden een jaar of drie zouden zijn. Maar vorige week op onze huwelijksreis had ik “ineens” een positieve test in handen! 🙈🥰 We konden tijdens de huwelijksnacht wel een gokje wagen dachten we 😋 Super blij mee hoewel alsnog wel heel onverwacht voor ons. Nu iets meer dan 5 weken, dus super pril, maar ben er zoooo enthousiast over!!
één jaar geleden
12 weken zwanger🥳 ons jongetje is afgelopen woensdag 2 jaar geworden. Wanneer de baby geboren wordt is hij 2,5
één jaar geleden
Volgende week zondag 16 juli word mijn meisje 2 (en ik 30) En woensdag 19-7 eerste echo🥹 1 weekje later ivm vakantie
één jaar geleden
Ik ben vandaag 5w6d zwanger van ons tweede kindje.
Hopelijk, als alles goed mag gaan, verwachten wij in maart 2024 een broertje of zusje voor onze dochter. ♥️
één jaar geleden
Vorige week is onze tweede dochter geboren 🥰 Één dag na de verjaardag van haar grote zus 🎉
De oudste is super trots en heel lief voor haar kleine zusje!