5 Reacties

2 jaar geleden

Hi, ons zoontje heeft dit ook heel erg gedaan hij is inmiddels 2 jaar en doet het nu niet meer hij heeft dit ong, een jaar gedaan. Wij hebben niks aan het bedje gedaan ook geen bed omrander. Hij deed dit echt alleen in de avond daarbij was hij ook vaak aan het neuriën het was idd echt prikkelverwerking. Geen tips om het tevermijden een rustig avondritueel badje lekker insmeren flesje warme melk en een boekje. Hij kletst nog steeds als ik hem nu naar bed breng masr het bonken was met 2 opeens over. Ons andere zoontje is nu 15 maanden en die heeft echt nog nooit gebonkt met zn hoodje, dus het verschilt echt per kind alle 2 het zelfde bed ritueel zelfde dagen opvang en de 1 doet het wel en de ander niet 🤷‍♀️. Probeer het los telaten ( zeg ik nu makkelijk maar ik vond dat best lastig). Succes

2 jaar geleden

Ik volg even mee. Heb geen tips helaas. Ons zoontje doet het vooral snachts.

2 jaar geleden

Hier ook! Ook wel eens met het eten of als hij in de bakfiets zit. Ook in bed. Niet hard ofzo. Ik maak mij er geen zorgen over. Ik heb het schijnbaar ook lang gedaan voor prikkelverwerking. Soms zie ik onze zoon ook met zijn hoofd heen en weer schudden in bed.

2 jaar geleden

Mijn zoontje doet dit al best lang en heb het ook al vaker aangegeven bij CB en huisarts maar zij geven aan dat het geen kwaad kan. Hij doet het overal...🤨🙄 In bed gaat het soms zo hard dat ik al onderweg ben, maar dan gaat ie weer gewoon verder. Maar verder op de grond, tegen de deur, de tafel, zijn stoel. Soms stoot hij per ongeluk zijn hoofd en dan denkt ie...ey laten we dat nog een keer doen. Ik ben eraan gewend, af en toe dan schrik ik nog wel maar hij speelt en bonkt vrolijk verder. Je geeft aan dat ze dit alleen thuis doet. Als het van prikkels komt, heb je al gekeken waar het dan vandaan kan komen, er zijn zoveel opties. Andere drukkere kinderen? Huisdieren? Veel bezoek? Tv of muziek vaak aan? Zijn jullie zelf druk bezig met haar of is ze heel druk thuis?

2 jaar geleden

Reactie op TommieNic2021

Mijn zoontje doet dit al best lang en heb het ook al vaker aangegeven bij C ...
Nee dat is juist het gekke. Soms doet ze dit na een hele dag rustig thuis, andere dagen niet. Soms na een hele drukke dag juist wel, dan weer niet.. De voorbije periode was het af en toe eens. Nu is het al 2 dagen heel lang bij het in slaap vallen en 's nachts ook meerdere keren.. dit terwijl er ons niks anders lijkt dan de voorbije dagen... Vandaag wel haar vaccinatie gehad dus dat zal misschien wel een beetje invloed hebben.