115 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op Line29

Dit is heel goed! In het begin zijn het ook heel de tijd kleine plasjes. Di ...
Superbedankt voor je reactie. Heel fijn om even iemand anders haar proces te lezen. :)

7 maanden geleden

Reactie op Love3

Onze dochter blijft zo bang. Gister weer geprobeerd maar ze raakt compleet ...
Ik wil toch even een update geven. Vanaf maandagmiddag doet ze alle plasjes (overdag) op het potje. Zomaar uit het niets. Geen natte broek gehad. En ze doet echt grote plasjes. Gisterochtend op de psz ging het ook goed! Zo trots. 🥰 Dus voor de mama’s die in dezelfde situatie zitten. Het komt goed zodra ze het vertrouwen hebben.

7 maanden geleden

Hier gisteren bij opa en oma geweest een half dagje. Veel ongelukjes (vind ik) vandaag kdv. Dit gaat tot nu toe redelijk goed. Soms wat druppels in z'n broek maar hij geeft het wel aan en laat het niet lopen :)

7 maanden geleden

Mag ik vragen hoelang jullie de beloningen geven? We zijn nu pas een weekje onderweg. Heb geen idee namelijk :)

7 maanden geleden

Reactie op Adff

Mag ik vragen hoelang jullie de beloningen geven? We zijn nu pas een weekje ...
Met een stickerkaart en op het eind staat een klein precentje

7 maanden geleden

Reactie op Boy or Girl

Yes doen we ook. Maar bedoel het aantal weken. We merken nu al dat hij zo nu en dan de sticker vergeet te vragen.

7 maanden geleden

Reactie op Boy or Girl

We hadden eerst een kaart na een week, en nu vergeet ze het ook heel vaak ze vind het plassen nu leuker dan de stickers en we hebben nu deze grote poster zonder eind

7 maanden geleden

Reactie op Boy or Girl

We hadden eerst een kaart na een week, en nu vergeet ze het ook heel vaak z ...
Die is tof! Heb je die besteld of zelf geprint?

7 maanden geleden

Reactie op Adff

Die is tof! Heb je die besteld of zelf geprint?
Geprint! Op haar lievelings kleur papier😃 en op ooghoogte gehangen zodat ze vaak aan plassen denkt ofz hahah. ( heb hem net laten verdwijnen) hihi ze keek er al even amper nog naar om en gaat nu op de grote wc en op het krukje staan is al helemaal fantastisch en de handen wassen bij het kleine kraantje 🤓 poepen doet ze liever nog op het potje

7 maanden geleden

Reactie op Boy or Girl

Geprint! Op haar lievelings kleur papier😃 en op ooghoogte gehangen zodat z ...
Wauw! Wat tof om te lezen.! Hier vandaag naar foodtruckfestival geweest. Is echt goed gegaan :) trots is herkenbaar :)

7 maanden geleden

Reactie op Adff

Wauw! Wat tof om te lezen.! Hier vandaag naar foodtruckfestival geweest. I ...
Wat fijn! Ging ze toen ook op de wc daar😯😄 mijne wilt wel persee de bril verkleiner die ik dus mee sjouw als ik op bezoek ga😅🤣 kleinigheidje hou je toch hahaha

7 maanden geleden

Reactie op Boy or Girl

Wat fijn! Ging ze toen ook op de wc daar😯😄 mijne wilt wel persee de bril ...
Ja was erg verbaasd. Hij is 4 x naar de wc's geweest. Waren er om 14u tot 19u. Hebben nu ongeveer door dat hij elke 1.5 a 2u plast als we de deur uit zijn. Thuis kan hij soms elk half uur plassen maar denk dat hij begrijpt dat hij het kan ophouden. Haha. Miss wc verkleiner wel handig. Vind t ook zo wat met z'n blote kont op een openbare wc...

7 maanden geleden

Reactie op Adff

Ja was erg verbaasd. Hij is 4 x naar de wc's geweest. Waren er om 14u tot 1 ...
Wat knap zeg! Dat zit dus ook al helemaal goed! Ja die openbaren toiletten zullen een ding blijven haha

7 maanden geleden

Onze dochter is elke ochtend droog, plast dan op de wc. De rest van de dag totaal geen interesse. Door zware zwangerschap zelf ook nog geen echte druk uitgeoefend. Altijd gedacht dat kinderen er zelf ook initiatief in moeten nemen. Zien van de zomer wel, dan maar zonder luier lekker buiten spelen.

7 maanden geleden

Mijn zoontje is in december met spoed medisch besneden...hij durft niet op het potje of de wc te gaan zitten. Pipi auw zegt hij dan. Er is geen beginnen aan hier helaas😟

7 maanden geleden

Reactie op Beertje1217

Mijn zoontje is in december met spoed medisch besneden...hij durft niet op ...
Ach wat zielig! Het is toch al even geleden, heeft die allerdaagse met luier om gelukkig geen pijn aan zijn pipi

7 maanden geleden

Hier heeft mijn dochter 1x op het potje geplast een tijdje gelegen. Toen daarna wou ze absoluut niet op het potje. Dit is een tijd terug. Nu ben ik vandaag begonnen en bij de opvang zijn ze al een tijdje bezig maar er lijkt geen voordering in te komen bij de opvang. Wie heeft de gouden tip om zindelijk te worden? Zelf geeft ze niet altijd aan wanneer ze geplast en gepoept heeft.

7 maanden geleden

M’n dochter gaat altijd voor het douche zelf plassen op de wc en ze geeft ook wel eens tussendoor aan als ze moet plassen, het gebeurt alleen nog vrij regelmatig dat ik dan de luier uit heb gedaan en de op de wc zet en ze dan toch niet hoeft te plassen. Vaak heeft ze dan al geplast. Ze is er nu wel klaar voor om echt goed zindelijk te worden. Ik kan nu elk moment bevallen en heb eerlijk gezegd de fut er niet voor om de ongelukjes op te ruimen 🫣 Na de bevalling laat ik d’r lekker zonder luier buitenspelen. En dan is m’n vriend ook een aantal weken thuis en dan kunnen we het goed in de gaten houden.

7 maanden geleden

Nee nog niet.. ze gaat al misschien wel weken al op het potje. Thuis als op psz. 1 keer gerobeerd luier af te doen, maar ze had direct een ongelukje. Omdat ik ook best druk was met de baby, toch niet doorgezet. Maar aankomende weken wil ik het zeker even doorzetten.

7 maanden geleden

Reactie op 2124

Nee nog niet.. ze gaat al misschien wel weken al op het potje. Thuis als op ...
Dit is wel zo'n echte potje zegmaar, klein ding. Met psz is ze ook wel eens op een kleinere wc geweest, maar thuis wilt ze absoluut niet op de wc, ook niet met een verkleiner.