115 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op chan1994a

Ja zoiets zou ik nog kunnen proberen idd. We hebben nu gewoon een simpel po ...
Ja wie weet?; Of een cadautje na een poepje. Dat deden wij ook.

5 maanden geleden

Reactie op Manu26

Ja wie weet?; Of een cadautje na een poepje. Dat deden wij ook.
Ja hij heeft een stickerkaart. Na 10 plasjes op de wc krijgt ie een cadeautje en na het poepen direct een cadeautje… maar tot nu toe werkt het helaas niet. Voor het plassen wel gelukkig 😂

5 maanden geleden

Reactie op chan1994a

Ja hij heeft een stickerkaart. Na 10 plasjes op de wc krijgt ie een cadeaut ...
Oh haha. Ja lastig 🙈 Poepen was hier ook stuk lastiger dan plassen.

5 maanden geleden

Reactie op Manu26

Oh haha. Ja lastig 🙈 Poepen was hier ook stuk lastiger dan plassen.
Ja we zijn ook pas net begonnen hoor. In december wilde ik beginnen maar toen begon hij in januari op de psz en dat vond ie zoooo spannend dat we dit even opzij geschoven hadden. Maar 3 weken terug begon die ineens zelf aan te geven dat ie op de wc wilde plassen. Dus nu de vakantie begonnen is hoop ik dat we even kunnen doorpakken en hopelijk na de vakantie zindelijk naar de psz💪🏼

5 maanden geleden

Reactie op chan1994a

Ja we zijn ook pas net begonnen hoor. In december wilde ik beginnen maar to ...
Ooh ja begrijpelijk, ze moeten al zoveel dan he. Komt vast goed. Even doorzetten idd. En nu vakantie tijd is dat een mooie periode. + mooi weer.. dan moet het wel goed komen.

5 maanden geleden

Hier de nachten vrijwel altijd droog maar overdag niet.. geeft ook nooit aan als ze gepoept heeft.. vandaag wilde ze geen luier aan.. tot nu toe 2x te laat met plassen, maar ze zat in haar badje buiten.. en nu met alleen haar onderbroek aan... ben benieuwd..

5 maanden geleden

Reactie op 19Marloes90

Hier de nachten vrijwel altijd droog maar overdag niet.. geeft ook nooit aa ...
Totaal 7 natte onderbroeken en korte broeken en 1x gepoept in haar onderbroek.. 2x wel gestopt met plassen en verder op het potje geplast.. zijn steeds kleine beetjes, maar ze drinkt ook niet op vaste momenten. Wel bij de maaltijd maar verder kan ze altijd drinken pakken (aangezien ze altijd dan water drinkt heb ik dit nooit erg gevonden en ik doe het zelf ook altijd.. ik heb altijd drinken staan...)

5 maanden geleden

We gaan van de week na z’n verjaardag beginnen en trekken er onze drie weken vakantie voor uit. Zal toch moeten lukken hoop ik!

5 maanden geleden

Vandaag na de opvang zover luier gelopen en zonder onderbroek.. lekker in de achtertuin in haar blote billen. En ja hoor ... 2x binnen netjes op het potje gezeten.. hier werkt zonder kleren beter als met 🤣🤣gelukkig wordt het warm het weekend en blijven we thuis😂

5 maanden geleden

Reactie op 19Marloes90

Vandaag na de opvang zover luier gelopen en zonder onderbroek.. lekker in d ...
Vandaag zonder onderbroek en geen 1 ongelukje gehad.. (alleen in het zwembad met zwem luier aan) in haar blote billen werkt hier super.. zelf poepen gaf ze aan terwijl ze met luier hier zelfs nog over loog! Zo super trots!! Morgen met onderbroek weer proberen...

5 maanden geleden

Vraagje: Hoe/wanneer doen jullie de overgang naar de grote wc? Ik heb zowel een verkleiner als potje en op de verkleiner heeft ie een paar keer gezeten maar daar verveelt ie zich omdat ie naar een muur kijkt. Op het potje zit ie dagelijks wel en dat combineer ik dat met tv kijken of tekenen aan een kleine tafel of hij speelt met wat autos. Verder loopt ie veel rond zonder luier. Hij lijkt nu wel goed aan te voelen dat ie moet plassen en doet nu sinds ern paar dagen alle plasjes op zn potje in de woonkamer. Poepie houd ie of op tot we een luier moeten omdoen omdat we weg gaan, 2x heeft ie het op de grond gedaan en 1x (eergister) uit zichzelf poepie op het potje. Supertrots was ik! Ik vroeg me nu alleen af hoe verwerk ik nu ook de wc in deze oefenfase zodat hij ook bij oma naar de wc kan of buiten de deur. En natuurlijk ook makkelijk als we alleen hoeven door te spoelen ipv steeds die potjes wassen met ontlasting (doe er wel velletje wc papier onder).

5 maanden geleden

Reactie op Sallyyy

Vraagje: Hoe/wanneer doen jullie de overgang naar de grote wc? Ik heb zowe ...
Ons mannetje wilde zelf ineens op de grote wc. Nu vind hij die verkleiner voor baby's en hij is natuurlijk al 3 dus geen baby meer. En soms moet die er ineens weer op. Er gaat altijd iets mee naar de wc, boekjes, auto, een bal. En veel gekke praatjes of liedjes worden gezongen. Gewoon doen dus!

5 maanden geleden

Hoi allen, toch nog een vraagje hier. Het op wc plassen gaat hier goed, maar nog steeds wilt ze graag in de luier poepen. Als ze geen luier om heeft en ik vraag of ze moet poepen, is het vaak nee. Merk wel dat ze zelf niet om de luier vraagt, maar als ik dan zeg van goh wil je luier om te poepen, doet ze dat wel. Vind het ook zo sneu om geen luier om te doen, omdat ze dan bijvoorbeeld al 2 dagen niet heeft gepoept. Houdt ze zich dan zo in?