14 Reacties
2 jaar geleden
Hier wou ik ook bezig met 18 mnd , maar had hem laast besteld en hij wou er graag op wel andersom zit die erop voor de tv , als die goed bleef zitten kreeg die heel klein stukje chocola . En nu geef ik gewoon wat als die geplast heeft en de tv hoeft niet eens meer aan persee , soms gaat die er zelf al bij staan zet ik hen erop en gaat gelijk plassen , soms zie ik hem zo rond draaien en doen bij de tafel dus hup erop . En zowizo 20 min na het drinken erop . Sochtends lukt het beter dan smiddags , sochtends blijft de luier droog soms 1 heel klein beetje plas , smiddags wel 3 luiers dan , denk dat ik dan minder oplet . Is over 2 dagen 15 mnd
2 jaar geleden
Hier nog niet zindelijk maar Nico gaat wel al regelmatig op het potje. Maar soms gaat het een periode helemaal goed heeft hij enkel tijdens dutjes nog een vuile luier en dan heeft hij er plots weer helemaal geen interesse in. Plast dan naast het potje of wil er absoluut niet op gaan zitten.
Proberen dan ook niet te forseren want hij is nog erg jong. Maar wij zijn met 10 maanden ofzo gestart denk ik
één jaar geleden
Hier gaat het erg op en af. Hij heeft eens 2 dagen zonder luier gelopen en toen maar 1 ongelukje gehad en nu wil hij weer absoluut niet op het potje. Wel eens erop gaan zitten maar na 5 seconden er al weer af. Ik wil hem wel gewoon de tijd geven als hij het echt niet leuk vind laat ik het ook maar even rusten ze zijn nog kleintjes he😊
één jaar geleden
Hoe gaat het nu bij iedereen? Al zindelijke kindjes?
Hier zijn we aan het oefenen tot nu toe elke avond op het potje een plasje. Wil het nu ook uitbreiden naar overdag. Alleen met een romper vind ik het zelf niet heel handig. Heeft iemand een idee waar je hemdjes in maat 86 kan halen? Hij zit nu in maat 86 namelijk. Onderbroeken zou evt nog in 92 kunnen want daar zit nog een luier onder.
één jaar geleden
oh bizaar dat ze dat als zo snel oppikt. wij hebben potje al gekocht wat onze zoon geeft ook aan dan wanneer hij plast op poept. ik had gelezen dat ze eerst aangeven maar hun spiertjes nog niet kunnen controleren. dat komt later wel. daarom misschien dat ze raden vanaf 18 maanden?
één jaar geleden
Reactie op Mommyxavier
Hier zijn we aan het oefenen tot nu toe elke avond op het potje een plasje. ...
Ik had ze bij de zeeman gehaald maatje 86
één jaar geleden
Reactie op Jessica 925
Ik had ze bij de zeeman gehaald maatje 86
Ooh top ga ik daar even kijken Dankje wel
één jaar geleden
oh bizaar dat ze dat als zo snel oppikt. wij hebben potje al gekocht wat on ...
Ik weet niet t niet helemaal zeker.
Maar volgens mij kunnen de spiertjes het controleren als je kindje goed zelfstandig kan springen ( gewoon zelfstandig op de grond) . Dacht dat eens gelezen te hebben 😊