40 Reacties
één jaar geleden
Ja, al ruim 4 maanden hoor ik op alles, NEE. Vind t prima laat t vaak gaan en respecteer zijn mening🥲
één jaar geleden
Nee hoort erbij hahaha...maar ook het woord ja hahaha 😂 dus ja inderdaad respecteren wanneer dit ook juist is, bijvoorbeeld wil je op het potje of wil je een banaan? En hij zegt nee. Prima. Maar ze zeggen echt overal nee op ook als het niet klopt zeg maar hahaha dus probeer wel het juiste woord erbij te zeggen, bijvoorbeeld ben je lekker aan het dansen? En dat doet hij, en hij zegt nee..dan kan je zeggen ja je bent aan het dansen! Maar verder lekker laten hahaha 😂 ze begrijpen nog niet altijd de precieze betekenis..want alles is nee.
één jaar geleden
M’n zoontje zegt echt overal nee op. Maar soms meent hij het dus niet.
Wil je nog een boekje lezen? Nee!!! Nou dan kunnen we gelijk naar bed…
Huilllll huilllll 😭😭😭😭😭😭 bleeeeehhh janken en tranen!!
Dus wel een boekje 📖😜
Soms om doodmoe van te worden..
Ik weet af en toe dat hij het wel wil dus blijf ik aanbieden. En sommige dingen moeten we gewoon doen (luier, tanden poetsen, slapen) dus dat gaan we gewoon doen.
één jaar geleden
Reactie op Adff
Wauw respect hoor de afgelopen 4 mnd. Kan ik nog wat van leren met mn 2 a 3 ...
Jup, en mijn 3 jarige deed het heel lang🤣
één jaar geleden
Reactie op Adff
Hahaha jij geeft de burger moed 😀🙃
Dan kan het alleen nog maar meevallen toch!🤣
één jaar geleden
Hier al 3 maanden… t wordt niet minder maar je went er wel aan 😅😛🙊
Ik negeer het of kies ervoor haar 2 opties te geven zodat ze wel moet antwoorden 🤷🏼♀️
één jaar geleden
Still going strong 💪 jeetje wat een strijd 😅
Wil geen schoenen aan maar als je de schoenen weg doet dan is het ook niet goed. Hij probeert ze zelf aan te doen maar als ik uiteindelijk wil helpen dan is de wereld weer te klein. Uiteindelijk gooit hij de schoenen door de hele kamer heen met die van mij erachteraan.
“Tuurlijk mag jij op je fietsje boodschappen doen maar we moeten wel deze kant op lieverd… nee naar rechts. Deze kant op!”
Vervolgens een driftbui want meneer wil echt de andere kant op! En het liefst met zijn fiets op de straat ipv de stoep. Zucht….Dan maar de strijd met de kinderwagen.. oké, dat geef ik ook maar op want hij gaat helemaal los! Dan maar weer naar binnen voordat iemand de kinderbescherming belt want dit gekrijs duurt al even..
Blijkbaar gaan we vandaag geen boodschappen doen ☹️
30 minuten op de deurmat gehuild en boos geweest. Ik ben er maar naast gaan zitten en af en toe geprobeerd hem te troosten maar hij is te boos 😤
Uiteindelijk sloeg hij ineens om en pakt hij een puzzel en is alles weer goed 🤷 wtf..
één jaar geleden
Reactie op tango
Still going strong 💪 jeetje wat een strijd 😅
Wil geen schoenen aan maar ...
Zoooo herkenbaar!
Wil je een koekje? Jaaa... stukje van t koekje af....half uur huilen want ik wil een héél koekje.
Ik lik aan zijn ijs om lekken te voorkomen....hoeft hij t niet meer... smijt het ijsje op de grond...huilen.
Vragen om drinken.... breng hem drinken.... vet boos en huilen want hoe durf ik hem drinken te geven 😵💫
Schiet mij maar lek af en toe 😅🤣
één jaar geleden
Oh zo herkenbaar. Alles is nee. Zonder er over na te denken. Maar dat is hier wel al langer, een maandje of 3 zeker. Soms moet ik mijn best doen om niet te lachen, als ze weer eens met een schattig stemmetje nee zegt en daarbij haar hoofd nee schud. Maar inderdaad, toch proberen te respecteren als ze nee zegt op de momenten dat het kan.
één jaar geleden
Ik had zijn keukentje vanochtend leuk ingericht met spulletjes zodat hij kan spelen. Krijgt hij een driftbui omdat hij niet met onze echte keukenkraan maag kliederen. Loopt naar zijn keukentje en smijt alles met grof geweld in het rond 😣 zucht…
Ik snap dat je boos bent maar alsjeblieft, stop met gooien met spullen.