11 Reacties

één jaar geleden

Geweldig! Zo lief! Ik heb laatst erg gelachen m’n zoontje was op ons bed aan het springen en ik zei ga is op je eigen bed springen! Zei die “kan niet hoor mama, kijk maar” dus ik kijken hij begint te springen en zegt “kijk dan kijk dan, lukt niet” 😂 (minder vering in zijn matras)

één jaar geleden

Mijn dochter en ik zeggen ook Love You tegen elkaar bij het slaap ritueel. 🥰 zo schattig!

één jaar geleden

Zo mooi 🥹 🫶🏼 Ik probeer haar nu: Hou van jou te leren 🥰

één jaar geleden

Als ik de kamer van me dochter uit loop, roept ze MAMA .uuhm ja wat is er!? Ik wil nog een kusje mama🤤

één jaar geleden

Onze dochter had een fase dat ik (mama) zei ‘Lily, ik hou van je’ en ze antwoordde met ‘papa, ik hou van je’ en keek papa aan en bij papa hetzelfde maar dan met ‘mama ik hou van je’ 😂😂 ze snapte heel goed was ze aan het doen was en vond het heel leuk 😂

één jaar geleden

Wij zingen vaak het liedje van Gordon, ik hou van jou. Hij uit volle borst met halve woordjes. Heerlijk

één jaar geleden

Wij lagen gisteren in bed nog even tv te kijken en ze zei opeens:’ love you so much mama’. Ze kan echt al heel goed praten, dus ik ben wel al veel gewend, maar uitzichzelf zoiets liefs zeggen was weer even nieuw 🥹

één jaar geleden

Jaaa! Gisteren voor het eerst weer gewerkt sinds hele lange tijd. Dochtertje wilde daarna alleen maar knuffelen, knuffelen, knuffelen 🥰

één jaar geleden

Mijn zoontje sliep bij mij in bed en was eerder wakker dan mij, hij had heel rustig gewacht en zei 'BOE!!' met een grote glimlach zodra ik mijn ogen open deed. Beste manier van wakker worden 😍🫠

één jaar geleden

Ohhhh wat leuk te lezen. Liep met de kamer uit en zeg altijd slaap lekker hou van jou. Hoor ik mama hou van jou💕

één jaar geleden

Hier zegt zoontje altijd ohh vriendje en komt dan een dikke knuffel geven☺️ Soms zegt hij ook boos als hij boos is en dan daarna komt hij toch terug mama vriend mama knuffel en kus😅 Ik heb wel echt een lieve knuffelaar maar soms inderdaad ook wel pittige momentjes