15 Reacties

2 jaar geleden

Ik laat de jas gewoon aan. Zeker in de ochtend als ik hem weg breng of naar de winkel ga. Als ik een lang stuk moet rijden, doe ik hem soms wel uit.

2 jaar geleden

Ik heb bij mn zoontje altijd gewoon jasje aan gelaten. Beter beetje te warm dan te koud.

2 jaar geleden

Nee veiligheid op nummer 1, het mag gewoon niet omdat ze gordels niet meer goed aansluiten ik zou het risico niet nemen mocht je een ongeluk krijgen vergeef je het jezelf nooit als je kindje niet vast zat volgens de veiligheids regels. Wij hebben een teddy cape en die leg ik op schoot tot de auto warm is. Overigens hebben ze het korte stukje naar de auto nooit koud gehad hier en voelen ze altijd warm met een lekkere trui. Mijn zoontje van bijna 3 geeft zelf ook heel goed aan of het warm of koud is en daar baseer ik dus ook op dat hij het niet koud heeft. als het vriest gaan wij met muts sjaal handschoenen en trui naar de auto☺️

2 jaar geleden

Ik doe gewoon zo'n lekkere teddydeken over m heen als ik m naar de auto draag. En dan over hem heen laten liggen tot het lekker warm is. Ik vind met jasje aan echt onveilig en daarom doe ik dat absoluut niet.

2 jaar geleden

Reactie op Giniwini

Ik heb bij mn zoontje altijd gewoon jasje aan gelaten. Beter beetje te warm ...
Wil me er niet mee bemoeien, maar je baby kan het beter iets te koud hebben dan te warm.. Te warm kan levensgevaarlijk zijn 🙃

2 jaar geleden

Doe altijd het jasje uit.. lijkt me ook niet lekker zitten in de stoel.. Dun vestje laat ik wel aan,

2 jaar geleden

Reactie op Manu26

Wil me er niet mee bemoeien, maar je baby kan het beter iets te koud hebben ...
Ik zei iets te warm .. niet veel te warm. Ik let echt wel op temperatuur

2 jaar geleden

Te koud is ook niet goed voor je kindje. Ik doe wel jasje aan. Ik zorg er wel voor dat het niet te warm is in de auto. Mijn dochter houdt niet van jas aan en uit doen

2 jaar geleden

Reactie op esmeeraaf

Te koud is ook niet goed voor je kindje. Ik doe wel jasje aan. Ik zorg er ...
Mijn zoontje is t zelfde

2 jaar geleden

Ik heb een dikker vestje dan voor in de auto en dan doe ik er een softshell jas erover als we er uit gaan voor de regen en wind.. werkt hier super.. 👍🏻

2 jaar geleden

Ik heb voor in de auto een fleecevest van de H&M. Maatje groter dan normaal dus past over een trui/vest. Jas doe ik niet aan in de auto ivm veiligheid.

2 jaar geleden

Ik heb een teddy jas, dus geen dikke gevoerde. Kleine stukjes binnen bebouwde kom blijft hij aan, ik snoer wel goed vast. Langere stukken en over provinciale weg en snelweg gaat hij uit!

2 jaar geleden

Reactie op Giniwini

Ik heb bij mn zoontje altijd gewoon jasje aan gelaten. Beter beetje te warm ...
Het gaat om de veiligheid ivm strakte van de gordels.

2 jaar geleden

Ik doe nooit een jasje aan. Kort stukje eventueel een dekentje erover en anders lekker de verwarming aan

2 jaar geleden

Hier zo'n zelfde jasje van de Hema voor dochter. Brengen naar de opvang of opa en oma hier in de buurt of boodschappen doen laat ik 'm gewoon aan in de auto. Verder dan dat doe ik wel jasje uit en vest aan of dekentje om.