13 Reacties
één jaar geleden
Ja dit kan zeker. Knap hoor! Onze oudste deed dit ook rond anderhalf (meisje), maar de jongste van anderhalf (jongetje) zit nog steeds in de "ik eet de kleurtjes liever op" fase. Hij vindt het leuk, doet graag met zijn zus mee, maar dan vooral om de kleurtjes in zijn mond te stoppen of door de kamer te gooien😅
Vooral lekker stimuleren zou ik zeggen, zolang ze het leuk vindt, lekker laten kleuren 🥰
één jaar geleden
Mijn kleine vind tekenen super leuk, ook het sorteren van de wax krijten of potloden. Ik merk niet dat het echt specifiek binnen de lijnen gekleurd wordt door hem. Maar denk dat het bij jongetjes sowieso anders gaat dan meisjes over het algemeen. Ik denk dat meisjes wat netter zijn met kleuren maar dit is een aanname hoor ik moet het nog zien 🥰 in vind het wel super leuk om hem creatief te zien. Ik kleur vaak ook met hem mee. Btw misschien is vingerverven ook leuk voor je dreumes dit wil ik ook binnenkort eventjes doen.
één jaar geleden
Reactie op oumbaby
Mijn kleine vind tekenen super leuk, ook het sorteren van de wax krijten of ...
Bedankt voor de tip! Denk dat we dat eens gaan proberen😃
één jaar geleden
Hij vindt kleuren fantastisch. Binnen de lijntjes weet ik niet.. we pakken meestal gewoon een groot vel waar we samen op gaan kleuren 😋 Maar zal binnenkort eens kijken voor kleurplaten, leuk!
één jaar geleden
Als we gaan kleuren dan begint ze met de potlood binnen het lijntje.. maar door het krassen gaan die er snel buiten.. op een kleurplaat zie je wel als die af is dat alles wat ingekleurd moet worden wel een kleurtje heeft met vooral dus veel eromheen🤭🤣 op een leeg vel dan kleurt ze steeds op een leeg stukje.. zijn nog wel krassen, kleine streepjes en puntjes.. maar met soms ook stikkers erbij, en prachtig kunstwerk😉
één jaar geleden
Wat leuk!! Mijn zoontje van 1.5 vind het helemaal niks!😅 Hij wil alleen maar de kleurtjes op de grond gooien en het dopje erop/eraf enz. Als ik hem een beetje probeer te helpen met kleuren op papier dan wordt hij helemaal boos..🤣 Tot nu toe niet zo zijn ding zegmaar hahah!
één jaar geleden
Kleuren vindt onze zoon van 18 maand niks. We hebben wax krijten en daar trekt hij bruut lijnen mee. Maar verveelt zich heel snel. Hij verzamelt liever alle wax krijten. Stickers plakken is dan wel weer een hit. Heb van die grote gekocht bij Action(kost echt niks) en hij vindt het leuke op iedere sticker te benoemen. Dus kies bijvoorbeeld stickers van dieren
één jaar geleden
Hier was meneertje de muren aan het kleuren terwijl mama even in de keuken was🙈
Ik dacht al dat het verdacht stilletjes was en ja hij was dus niet meer mooi in zijn boekje bezig😅 gelukkig afwasbare potloodjes
één jaar geleden
Ik de manen en Elin de rest! Wel veel verschillende kleurtjes gebruikt😁