6 Reacties
2 jaar geleden
Ik zou even de huisartsenpost raadplegen ook. Daarnaast even stomen onder / bij de douche. Ik heb het blijkbaar vroeger ook gehad en dat was de truc in ieder geval om de benauwdheid en hoest te verlichten/verminderen. Maarja dat is wel al 28 jaar geleden ;) succes en sterkte.
2 jaar geleden
Koorts komt blijkbaar niet voor bij pseudokroep. Ik zie dat het bericht ook een paar uur oud is, heb je in de tussentijd de huisartsenpost al gesproken? En hoe gaat het nu?
2 jaar geleden
Ik denk dat hij gewoon pech heeft gehad en schijnbaar kunnen kindjes het naast elkaar krijgen volgens de HAP. Kroep is nu weer over, maar hoest nog wel af en toe als een zeehond. Koorts heeft hij nog wel, maar eet en drinkt prima. Ze zeggen dat een virus vaker op de keel en stembanden slaat als kindjes eerder pseudokroep hebben gehad. Dan is het niet een volledige kroep aanval, maar een virus waardoor koorts met als uiting blafhoesten en kroepverschijnselen. Uitzieken dus, helaas pindakaas. Dit zal niet de laatste keer zijn ben ik bang🤷♀️ Stomen hebben we gedaan👍🏻
2 jaar geleden
Ik denk dat hij gewoon pech heeft gehad en schijnbaar kunnen kindjes het na ...
Heel veel beterschap gewenst!
2 jaar geleden
Heel veel beterschap gewenst!
Dankjewel! Nu ook diarree in bad! 🥳🥳 Feest!
2 jaar geleden
Hier bij ons eergisteren bijna hetzelfde verhaal. Naar bed zonder problemen en midden in de nacht wakker met giga koorts, enorm benauwd, hoesten en helemaal in paniek. Denk dat er nu zoveel heerst qua virussen, ben zelf ook al 1.5 week ziek...