7 Reacties
één jaar geleden
Als het thuis is zou ik het op dezelfde manier proberen als hoe ik zijn nagels knip: met cocomelon aan op tv 🤪 Maar gok dat je dat al geprobeerd hebt.
Hier was de autostoel, de leuke kapster en dat hij zelf een kam vast mocht houden voldoende.. Het was de eerste keer, dus ben benieuwd hoe het gaat als de nieuwigheid eraf is 🤭
één jaar geleden
Ik zit precies met hetzelfde probleem. Dat beatles haar gaat er hopelijk vandaag in 1 keer af. Misschien heeft hij een lievelings serie of film? Mijn zoontje is de laatste tijd niet meer te bereiken als ik UP opzet, dat gaan we vandaag maar proberen dus. 🤞🏻
één jaar geleden
Ik vind dat er nogal een verschil in kappers is. Ik zou dan ook naar een kinderkapper gaan.
Ze vragen altijd de tondeuse, maar zodra die aangaat gaat mijn zoontje in paniek modus en huilen, net als met de föhn. 🫣
Het knippen gaat steeds beter, een lievelingsfilmpje of boekje.
Een snack of fruithap en een kapper die snel is en dan gaat t helemaal goed.
Ik ben laatst ook naar een kapper geweest die gericht is op kinderen, ze had net wat meer kinder dingen.
Een speelhoek voor kinderen, een föhn met een tekenfilmfiguur, een prachtige auto. Een schort met tekenfilmfiguren en nog meer.
Bij de kapper die dat niet heeft merk ik toch dat mijn zoontje het niet zo leuk vindt.
één jaar geleden
Ik knip zijn haar zelf, meestal eerst dat van mijn man of zijn grote broer en dan wil hij ook. Hij blijft wel absoluut niet stilzitten maar huilen doet hij niet😅