11 Reacties
2 jaar geleden
Ik persoonlijk zou dit wel gaan aanleren. Juist voor het kinderdagverblijf... rust is het aller belangrijkste😅
2 jaar geleden
Gewoon blijven doen wat je nu doet. Dit is de reden dat mijn zoontje niet naar het kdv gaat. Ik wieg of voed hem in slaap. Ze willen daar dat hij ‘zelfstandig’ leert slapen. Oftewel slaaptraining. Dit ga ik niet doen aangezien ik er voor mijn zoontje ben als hij mij nodig heeft en dat ga ik hem niet afleren. Zij willen hetgeen wat makkelijker is voor hun. Heel begrijpelijk, maar doe wat het beste is voor je kindje. En dat is slaaptraining in ieder geval niet.
2 jaar geleden
Reactie op Leyla004
Gewoon blijven doen wat je nu doet. Dit is de reden dat mijn zoontje niet n ...
Ik denk dat het voor ieder kind/iedere ouder anders werkt. De een valt nou eenmaal zelf in slaap zonder protest / huilen / getroost te hoeven worden en de ander slaapt alleen door in slaap gewiegd te worden.
Je moet vooral doen wat goed voelt en dan zou ik opzoek gaan naar een gastouder of een andere oplossing bedenken. Je kan niet van het kdv verwachten dat zij hier rekening mee gaan houden aangezien ze nog veel andere kindjes hebben die ook aandacht / slaap nodig hebben.
2 jaar geleden
Hoeveel verschillende accounts ga je nog aanmaken? 😂
Wat heb ik gemist 🫣
2 jaar geleden
Wat heb ik gemist 🫣
Ze had eerder de namen wieww en milacotton waarmee ze eindeloos veel klaagtopics opende over kdv en slapen 😅 en alle adviezen werden steeds regelrecht de prullenbak ingegooid.
2 jaar geleden
Hoeveel verschillende accounts ga je nog aanmaken? 😂
Stuk gaan 😂😂😂 milacotton is er niet meer dus? Hmm… ga de klaagzangen wel missen 🥲😂.
Ook nog even een serieuze reactie mocht het wél een oprechte vraag zijn; wat verwacht je van het kdv … als je wilt dat je kleine alleen samen slaapt dan lijkt het me het beste dat je de kleine niet meer naar kdv gaat 😉.
2 jaar geleden
Ze had eerder de namen wieww en milacotton waarmee ze eindeloos veel klaagt ...
Pffff vreselijk. Weg ermee als dit om dezelfde persoon gaat. Get a life.