27 Reacties

2 jaar geleden

Hij staat hier nu een paar dagen. Op een tafeltje. Onze dreumes kan er bij maar zit er niet aan 馃馃お馃グ馃ぉ hij ging er 1 keer voorzichtig aan zitten en toen zei ik al gelijk nee laat de boom maar met rust. We gaan er samen bij staan kijken en hij vind het mooi. Dus verder geen tips dan gelijk laten weten dat hij/zij de boom met rust laat ahhaha 馃槀馃憤馃徎

2 jaar geleden

Oh en ja gebruik plastic en zachte items dat is misschien wel handig mocht er toch wat fout gaan.

2 jaar geleden

Ik volg even, ik vind kerstversiering zo leuk maar hier zit hij ook overal aan. Staat nu ook niks op de salontafel/tv meubel馃檭 Het idee is nu om een klein boompje op een plank te doen aan de muur馃槄

2 jaar geleden

Wij hebben hier gewoon een echte staan mijn zoontjes zijn 2 en 1. Als ze er aan zitten waarschuwen we ze maar ik moet zeggen dat dat zeer weinig gebeurt.we hebben eerst een paar dagen allee de lampjes er in gedaan

2 jaar geleden

Reactie op Emwn

Wij hebben hier gewoon een echte staan mijn zoontjes zijn 2 en 1. Als ze er ...
Mooie grote boom! Veel plezier ervan! 馃グ

2 jaar geleden

Hier staat bij zo. Een kunstboom hoor ( allergie毛n, maar het ruikt wel lekkerder een echte hahah).

2 jaar geleden

Mooie grote boom! Veel plezier ervan! 馃グ
Dankjewel.. hij is erg groot dit jaar馃檲. Maar ja dan kunnen ze er goed aan wennen haha.. wat is jou boom al op mooi opgetuigd

2 jaar geleden

Reactie op Emwn

Dankjewel.. hij is erg groot dit jaar馃檲. Maar ja dan kunnen ze er goed aan ...
Thanks! Dit jaar een Alex boom qua versieringen ;) gnomen, knuffelhangers en auto's ;)

2 jaar geleden

Ik durf het dit jaar niet aan om de boom te zetten. Erg jammer maar mijn zoontje zit de laatste tijd echt overal aan. De laatste weken loop ik als een politieagent door het huis.. 馃檲 Met de kerst gaan we een weekje naar Centerparcs. Daar laten we wel een boom zetten. Kunnen we testen hoe dat gaat en in het ergste geval zetten we de boom buiten.. 馃槣

2 jaar geleden

Hier staat hij al een tijdje, wel plastic ballen en niks dat kapot kan. Sophie kijkt iedere keer als ze er voorbij loopt verwonderd en klapt in haar handen als de lichtjes aan gaan.

2 jaar geleden

Ons zoontje zit ook overal aan, maar de kerstboom blijft die dus wonderbaarlijk van af. Misschien kan je met plastic ballen doen? Hebben wij niet, maar hij blijft er gelukkig vanaf.

2 jaar geleden

Ik wilde een jaartje overslaan met de boom, maar is voor mijn vriend onbespreekbaar 馃槀 Maar als ik hier de verhalen lees heb ik wel weer wat hoop dat ik niet de hele dag politieagent hoef te spelen of na 3 dagen de boom buiten wil zetten 馃檲 Hebben wel altijd een echte boom dus scheelt miss wel dat die dan prikt, dus dan zit ze er misschien ook minder vaak aan..

2 jaar geleden

Vandaag begin gemaakt. Ze vond t superleuk om de ballen aan te geven. Morgen verder met versieren

2 jaar geleden

Je kunt hem ook op de kop aan je plafond hangen op de plek waar vaak een grote lamp in de woonkamer hangt. Sluit je de lichtjes aan op het stroomnet en dan kun je de lampjes bedienen met de aan/uit knop 馃槉

2 jaar geleden

Bij ons komt hij zoals de laatste 5 jaar buiten voor het raam te staan. Mooi versierd alle kunnen er naar kijken inclusief buren en niemand komt eraan馃憤

2 jaar geleden

Wij hebben de boom een week staan nu, ze vind de boom niet zo interessant. Ze heeft op dag 1, 1 keer aan een bal zitten trekken, daarna was t klaar:)

2 jaar geleden

Zoontje van 16m heeft precies schrik van de kerstboom. Het is een plastiek die je tak per tak moet opbouwen. En ik heb hem zo een tak laten vastnemen en het stekte hem, dus sindsdien zegt hij steeds nee nee als hij aan de kerstboom passeert. Daarjuist was zijn bal eronder gerold en hij is mij komen halen om hem er vanonder te gaan halen 馃ぃ

2 jaar geleden

Plastic ballen馃憤

2 jaar geleden

Wij hadden het plan om dit jaar geen kerstboom te doen. We hadden er geen zin in om de hele tijd "nee" te moeten zeggen en steeds alert te moeten zijn. Maar aan de andere kant is Julia ook heel goed te corrigeren als je haar uitlegt waarom dingen niet mogen. Dus, wij afgelopen zaterdag naar de Intratuin en een set kunststof ballen gekocht. En wat denk je? We hebben maar 1 keer "nee" hoeven zeggen en hebben maar 1 keer hoeven uitleggen waarom ze er niet aan mag komen. Nu staat ze er vaak bij te kijken en zegt ze steeds "ooooooooo". Zo leuk!!!

2 jaar geleden

Gisteren neergezet, alleen plastic ballen馃檲 Heb hem al wel een paar keer terecht moeten wijzen dat hij ervan af blijft, maar het gaat oke馃槄