27 Reacties

2 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties en wat een mooie bomen allemaal! 馃巹馃巺 Ik heb na wat wikken en wegen toch besloten dit jaar geen boom binnen te zetten. Hebben van schoonmoeder een klein kunstboompje met lampjes gekregen en hebben het zo leuk versierd her en der. Buiten komt wel een boom met lampjes te staan. Zo hebben we toch iets!

2 jaar geleden

Reactie op DemiJJ

Ik volg even, ik vind kerstversiering zo leuk maar hier zit hij ook overal ...
Misschien heb je een buffet kast waar je een guirlande bovenop kunt leggen met wat takken en ballen naar benee? Hier ook grijpgrage handjes haha

2 jaar geleden

Nou, de kerstboom staat en helaas trekt dochterlief alle kerstballen eruit en gaat ermee gooien als bal 馃 gelukkig plastic ballen en nu komt het staaltje opvoedwerk van aanleren: boom is om te kijken, niet aan te zitten, handjes op de rug 馃ぃ

2 jaar geleden

Reactie op Zandhoopje

Nou, de kerstboom staat en helaas trekt dochterlief alle kerstballen eruit ...
Hier hetzelfde haha onderkant van de boom is kaalgeplukt hangt geen bal meer in 馃ぃ

2 jaar geleden

Wij gaan er echt niet aan beginnen. Denk dat ik em dat steeds na t geven vd fles aan de jongste weer opnieuw kan opzetten 馃槀馃檲

2 jaar geleden

Tot nu toe staat alleen de boom met lichtjes. Ze zit er steeds voorzichtig aan terwijl ze ons aankijkt, als we aangeven dat het niet mag begint ze te schudden aan de takken 馃槄 Wij hebben kunststof ballen gekocht, dan kan het iig niet kwaad als ze vallen haha.

2 jaar geleden

Wij hebben een kerstboom maar ze zit er gelukkig niet aan 馃ぃ