31 Reacties

één jaar geleden

Ons zoontje draagt maat 92, voor de zomer ook 92 besteld ligt wel een beetje aan de winkel of het groot of klein valt

één jaar geleden

Mijn zoontje draagt nu maat 98 en van broekje maat 92. Voor van zomer heb ik maat 104 besteld.

één jaar geleden

Max is nu 84cm en 11 kg. Hij draagt 86 of 92. 98 is vaak echt nog te groot. Heeft 1 trui maat 98 maar die is echt nog enorm😅

één jaar geleden

Mijn dochter groeit nu net eigenlijk goed in de 92, dus ik hou voor de zomer maat 92 aan en dan voor komende winter maat 98. Ik denk dat ze de hele zomer nog wel in maatje 92 zit ze was de laatste meting 82 cm en rond de 10 kg

één jaar geleden

Mijn zoontje draagt nu 92/98 ligt inderdaad beetje aan de maat, al z'n kleren voor de zomer zijn al wel 98

één jaar geleden

Luuk draagt nu 86/92 en is 84 cm. maat hangt af van hoe het valt. Heb een shirt van 98 maar hier verzuipt hij in. Voorlopig nog niets nieuws voor meneer misschien einde zomer dat we weer gaan voor nieuwe kleren. Of hij moet een groeispurt krijgen.

één jaar geleden

Onze dochter is 21 maanden en draagt maat 86

één jaar geleden

Hier 20 maanden en zit tussen 74/80 in dus verwacht dat ze in de zomer volledig in 80 zit

één jaar geleden

Hier dochter van 20 maanden en gaan nu over naar eerste shirtjes maat 92. Ligt beetje aan de winkel.... Scapino 92, Hema past 86 nog, Prenatal ligt aan t model, nu nog 86. Broekjes maat 80, voor de lengte ga ik nu ook 86 bestellen.

één jaar geleden

Hier nu over naar 92 maar sommige dingen 86 passen nog.. voor de zomer 92 aangehouden.. wel jammer dat die broekjes gelijk allemaal zo lang zijn.. winter zie ik daarna wel, want ze kan ineens snel groeien of juist heel langzaam. Nu koop ik niet zo heel veel meer in het voren..

één jaar geleden

Reactie op 19Marloes90

Hier nu over naar 92 maar sommige dingen 86 passen nog.. voor de zomer 92 a ...
Die broekjes vind ik ook zo lastig! Ze draagt nu sinds september al spijkerbroekjes maat 74 van Prenatal, die gok ik gewoon groot vallen... Nu worden ze wel echt te kort (helemaal nu met lage schoentjes aan 🙈) en natuurlijk hebben ze die niet meer 😬 Zoektocht maar weer gestart....tot nu toe steeds of te lang (en skinny dus niet om te slaan van onder), of te wijd van boven 🙊

één jaar geleden

Ik vind het ook maar lastig. Wij hebben een klein en smal meisje van 21 maanden. Maat 74 zit nog heel goed. Maar de enkele dingetjes die ik al gekocht heb voor de zomer zijn al 80. Maar nu is dat echt nog te ruim. Korte broekjes/rokjes nu nog 68. Dus ik koop maar niks vooruit en haal het dan wel.. Wij doen heel erg lang met kleding en schoenen. 🤣 Ze heeft ook nog steeds haar eerste paar schoentjes aan.

één jaar geleden

Reactie op NovemberBaby2020

Die broekjes vind ik ook zo lastig! Ze draagt nu sinds september al spijker ...
Bepaalde merken hebben bij broeken van binnen elastiek die je om knoopjes kan doen. Dat werkt bij mijn smalle zoon erg goed! H&M heeft het, en nog wat merken maar dat weet ik niet uit m'n hoofd

één jaar geleden

Onze dochter is nu 19,5 maand en heeft maat 86 Broek en shirt ze heeft nu 80 meer wordt wel beetje te klein Mijn dochter is 12,3 kilo en is 79,5 cm niet echt heel groot 92 is voor broeken echt nog te groot

één jaar geleden

Bepaalde merken hebben bij broeken van binnen elastiek die je om knoopjes k ...
Ja die ken ik idd! Oudste zoon heeft ze van de Hema. Binnenkort eens even goed voor op pad 😊

één jaar geleden

Zo te lezen heb ik een hele grote jongen 🤣🥰

één jaar geleden

Vandaag Prénatal geweest en toch truitjes maar 92 gekocht 98 gaat terug.. Alleen andere truitjes gekocht wel in 98 zijn heel smal.. heel lastig met verschillende maten🤣

één jaar geleden

Hier zoontje van 20 maanden. Maat 80 zit precies goed. Voor de zomer verwacht ik 86 misschien 92. Hij weegt ongeveer 10 kilo.

één jaar geleden

Hier dochter van 20 maanden. Net een maandje in maat 92, wat nu echt perfect zit. Vooral voor de lengte heeft ze het nodig. Heb ook de zomerkleding in 92. Ze is rond 11 kilo nu.

één jaar geleden

Reactie op Manu26

Zo te lezen heb ik een hele grote jongen 🤣🥰
Kan maar zo.. kennis van mij ook.. haar dochter is precies 5 maanden jonger als die van ons en zijn nu even lang en hebben dezelfde maat...