17 Reacties

2 jaar geleden

Wij maken ook een lijstje met kleine cadeautjes... Leuke waskrijtjes staan al op het lijstje, maar verder ook een beetje inspiratieloos, momenteel...

2 jaar geleden

Pff lastig he! Ik geef ook steeds aan dat ik het niet wil dat iedereen wat haalt. Mijn zoontje heeft voor de komende 3 jaar genoeg speelgoed haha. Ik ben ook lid van de bieb voor boekjes. Ik heb zelf ook iets van bekers, zoals die 360 graden bekers enz. Ik vind het ook heel lastig.

2 jaar geleden

Smartmax is super leuk!! Soort magneet spul . Moet je maar even opzoeken!

2 jaar geleden

Dingen als potloden, klei, vingerverf? Laarzen, muts, handschoenen.

2 jaar geleden

Knutsel dingen van My first , zijn ook heel leuk ! En goed om straks De fijne motoriek te stimuleren ! Begint ook met soort stickers plakken, extra grote kralen rijgen ! Zijn allemaal te krijgen voor een leuk prijsje ! 😊

2 jaar geleden

Knutsel dingen, tekenboek, potloden, stempels, stickers, , klei, play doh setjes om te kleien, canvas doeken om te verven verf sponsjes en kwastjes, magnetisch tekenbord. Stoepkrijt, bellenblaas, een bal. Regenlaarzen, regenpak. Kleertjes, schoenen.

2 jaar geleden

Ons wensenlijstje; Knutselspulletjes Zwembad speelgoed (bandjes, bal) Raamstickers Feetje pyjama’s (vind ik de fijnste) Schoentjes/slofjes Entreekaartje voor de binnenspeeltuin Bordjes/bekers/bestek

2 jaar geleden

Kun je ze niet vragen om samen iets groots te kopen? Denk dat mijn familie daar wel voor in zou zijn?

2 jaar geleden

Duplo? Of een treinbaan waarbij je aan iedereen een klein onderdeel vraagt ofzo?

2 jaar geleden

Playdoh inclusief de spaghetti set 🤣 Slee (stug hopen op sneeuw, als het zover is kun je ze nergens krijgen haha) Knutsel dingen zoals (metallic)verf op de handjes en verf sponzen Vind persoonlijk de Duplo getallen trein maar ook de kleine setjes zoals motor agent enz geweldig leuk voor wat je ervoor afrekent Een groene plaat van Duplo om te bouwen Kinetisch zand

2 jaar geleden

Reactie op JMB3

Smartmax is super leuk!! Soort magneet spul . Moet je maar even opzoeken!
Ziet er inderdaad leuk uit! Heb ik op het lijstje gezet 😉

2 jaar geleden

Reactie op Lielieke

Dingen als potloden, klei, vingerverf? Laarzen, muts, handschoenen.
Muts en handschoenen is een goed idee! Had ik niet aan gedacht.

2 jaar geleden

Verven met alleen water!

2 jaar geleden

Ik ben zelf fan van de hema: - pannensetje - babypop - dikke potloden - legpuzzels

2 jaar geleden

Reactie op BabySharkGirl

Verven met alleen water!
Leuk! Ook toegevoegd 😉

2 jaar geleden

Leuke feetje pajama? Kleertjes? Kan ook eventueel in een grotere maat voor straks 😉

2 jaar geleden

Reactie op BabySharkGirl

Verven met alleen water!
Leuk idee! Hier op het sinterkerst lijstje gezet.