7 Reacties
één jaar geleden
Ooh echt he.. wat gaat de tijd toch snel..🙈 soms echt te snel.. waar zijn onze kleine baby's gebleven..
Het maakt je trots en verdrietig tegelijk,
Vaak kijk ik nog even de foto's terug van de bevalling, en van de afgelopen 2 jaar, ( HALLOOO 2 JAAR HOE DAN?!!)
even weer dat moment herbeleven.. Voor eerst mama en papa worden..
Ik wist niet van te voren dat je zoveel van iemand kon houden.. 💜
Ik wens jullie morgen een hele fijne dag ! En van harte gefeliciteerd met jullie dochter 🎈🎉
Hier nu op dit moment ook de woonkamer aan versieren.. morgen zijn feestje, maandag is hij echt jarig.. dus 2 dagen feest 🥳🎈
één jaar geleden
Reactie op Manu26
Ooh echt he.. wat gaat de tijd toch snel..🙈 soms echt te snel.. waar zijn ...
Dat dus idd...2 jaar geleden alweer...hoe dan? 😯🥹 Bij jou is het de oudste zie ik, bij mij de jongste ☺️ De oudste is alweer 7, ook zoiets 🙈
Dankjewel! 🥰 Jullie ook alvast een heel fijn feestje voor morgen gewenst en voor maandag vast gefeliciteerd! 🥳❤️
Hier nog even doorgehaald met een drankje samen, nu maar gauw naar bed voor ze weer wakker zijn haha 😅🙊
één jaar geleden
Vrijdag wordt ze 2, waar zijn die jaren gebleven?! Het gaat echt zooo snel!
Ben ook al druk met de voorbereidingen, versieringen zijn gekocht, uitnodigingen gestuurd. Ga zelf haar taart bakken, dat deed ik vroeger als hobby dus moet lukken.. hoop ik😅
Van harte gefeliciteerd met je dochter! Hopelijk hebben jullie een mooie dag gehad!🥳
één jaar geleden
Reactie op IslandVibes
Vrijdag wordt ze 2, waar zijn die jaren gebleven?! Het gaat echt zooo snel ...
Dankjewel! 🥳
Ja bizar he! Herinner me nog zo als de dag van gister dat ze werd geboren en nu loopt er gewoon een vrolijke kleine peuter rond 😯🥰
Ze heeft een heerlijke dag gehad en is enorm verwend! Feestje in de tuin kunnen vieren gelukkig, zonnetje kwam door en wind was redelijk te doen vanmiddag... 🥳
Hadden een foto taart bij Hema laten maken, was superleuk geworden 🎂
Jullie vast veel plezier met voorbereiden! 🥳🎉
één jaar geleden
Ik vind het ook zo bizar hoe snel het gaat. Zeker nu we een klein mannetje van 2 maanden erbij hebben en mijn dochter echt groot is en al zoveel kan.
Het lijkt wel gisteren dat ik haar als klein babytje vasthield en nu trekt ze haar eigen kleren aan en zegt ze de hele tijd "NOOOO".
Zondag is haar verjaardag, we zijn aan het oefenen met het uitblazen van het kaarsje (maar twijfel of het gaat lukken).
Iedereen gefeliciteerd met hun zoon of dochter ❤️🎉☀️
één jaar geleden
Nou we hebben ook een topdag gehad vrijdag! Super geluk met het weer ook! Zo heeft zo ontzettend genoten! Heel leuk om te zien dat ze het echt bewust mee krijgt allemaal. Ze is ook zo verwend🙈
Dat was het dan dames… nu zijn onze baby’s echt geen baby’s meer🥲