8 Reacties
één jaar geleden
Wij hebben eerst de dutjes van overdag in de eigen kamer gedaan; 2 dagen. De 3e dag de nacht ook meegepakt. Het ging veel beter dan verwacht. Ze passen zich zo goed aan. Je zal echt verbaast zijn.
Ik moet zeggen dat ik zelf ook veel beter ging slapen toen de kleine in de eigen kamer sliep.
Houd het even 3 dagen vol de rest komt echt van zelf. Succes!
één jaar geleden
Mijn zoontje slaapt tussen ons in en wij zijn net aan t proberen voor een tweede. Wij gaan een familiebed maken hebben we vandaag besloten. Je kan een ledikant vastmaken aan je bed bijvoorbeeld of een 1 persoonsbed. En de baby ook erbij straks. Loopt wel los. Stel je vraag anders ook op t forum “bewust ouderschap door Kiind” op facebook. Daar weten ze alles van samen slapen 🥰
één jaar geleden
Heel veel
Ouders op dat forum slapen samen, ook als er meer kindjes bij komen. Echt fijne tips. Juist zo’n grote verandering voor je dochter (ze wordt grote zus) heeft ze nog meer nabijheid nodig. En die kan je makkelijk s nachts bieden. Helemaal als je overdag veel met de baby bezig bent is de nabijheid s nachts fijn
één jaar geleden
Reactie op Yaseminn
Wij hebben eerst de dutjes van overdag in de eigen kamer gedaan; 2 dagen. D ...
Dit lijkt me ook een heel goed idee, blijf je dan bij je kind tot hij/zij in slaap valt? of laat je hem/haar gewoon huilen tot hij/zij slaapt?
één jaar geleden
Ons zoontje slaapt ook nog steeds meestal bij ons in bed. In oktober komt er nog een babytje bij geen idee hoe we het slapen dan gaan aanpakken want vind het stiekem ook gewoon gezellig knus om naast elkaar te slapen🫢
één jaar geleden
Doen wat goed voelt! Als dat bij jou in bed is, lekker zo laten. De baby in een co-sleeper en voila. Zo hebben wij het ook gedaan. Het word nu wel vol in ons bed met z’n vieren (kind van 5 en bijna 2) dus af en toe gaat 1 van ons uit logeren in een eenpersoonsbed in een andere kamer als we elkaar ff zat zijn. (Zeker met die warmte van nu).Soms ben ik dat, soms mijn partner en soms 1 van de kinderen. Heerlijk!