48 Reacties

2 jaar geleden

Ik ga dit weekend even kijken of het lukt om twee dutjes te geven, om hem zo weer een wat beter ritme te geven. Mijn zoontje is de laatste weken meestal al rond 5 uur wakker, ik heb echt geen zin in standaard 4 uur 馃槶馃槼

2 jaar geleden

Ik ga gewoon go with the flow.. hier gelukkig een meisje dat als ze vroeg wakker is altijd stil in bed ligt tot ik haar eruit haal.. standaart om 7.15 uur max als ze wakker is.. anders later op vrije dagen als ze nog slaapt.. nu kijk ik ff hoe het gaat lopen.. gaan maandag ook weekje op vakantie dus zal dan ook wel weer ff anders zijn.. ik maak me er nooit zo druk om eigenlijk馃槈

2 jaar geleden

Als het is zoals vandaag dan starten wij morgen de dag om 04.30! 馃コ

2 jaar geleden

Reactie op julymom

Omg hier ook, was vandaag om 5u wakker. Ik weet echt niet hoe we het gaan doen 馃槼

2 jaar geleden

Hier ook eentje die nu al een paar dagen 5.45 wakker is. Ik hoop stiekem met een klein flesje in het donker de slaap nog te kunnen verlengen morgen en de nachten erna.

2 jaar geleden

Reactie op julymom

Dat deden wij vandaag al. Morgen 3:30 馃ケ uhh ja ik ga dus proberen om een extra dutje erin te gooien vandaag.

2 jaar geleden

Wij proberen de kids vanavond een uurtje later op bed te leggen 馃槉

2 jaar geleden

Reactie op Zandhoopje

Wij proberen de kids vanavond een uurtje later op bed te leggen 馃槉
Helpt dat bij jullie? Hier resulteert later naar bed juist naar eerder wakker??

2 jaar geleden

Reactie op 19Marloes90

Helpt dat bij jullie? Hier resulteert later naar bed juist naar eerder wakk ...
Hier ook

2 jaar geleden

Reactie op Anoniempje9090

Omg hier ook, was vandaag om 5u wakker. Ik weet echt niet hoe we het gaan d ...
Stom h猫. Hier is ze wel weer gaan slapen en slaapt nu nog. Dus hopelijk een foutje net 馃ゴ

2 jaar geleden

Reactie op julymom

Stom h猫. Hier is ze wel weer gaan slapen en slaapt nu nog. Dus hopelijk een ...
Oh hopelijk! Hier al sinds 5u mega enthousiast aan het spelen, helemaal klaarwakker. (M'n zoontje h茅, ik niet 馃ぃ馃ぃ ik zit erbij en kijk ernaar hahahha)

2 jaar geleden

Ja, lastig ding. Vorig jaar was easy, toen had hij toch nog geen ritme haha. Maar ik ben afgelopen week wel begonnen met alles steeds 2 dagen met een kwartier te verlengen. De ene dag ging beter dan de andere, maar fingers crossed! Vanochtend was het 8 uur, dus ergens goede hoop. Alles vanaf half 7 vind ik prima morgen haha

2 jaar geleden

Reactie op 19Marloes90

Nee wij merken echt dat het werkt. Meer dan een uurtje later wordt wel wat te gek hoor, dan slapen ze niet langer. Meestal nemen we dan uitgebreid de tijd om te badderen en daarna met z鈥檔 allen op ons bed stoeien of foto鈥檚 kijken of boekje lezen of zo 馃槉

2 jaar geleden

Onze dochter slaapt vaak tot half 8/8 uur, of soms nog later. Dus wij gaan het gewoon aankijken. Hopelijk gaat het vanzelf weer richting half 8. Voor iedereen met vroege vogels veel succes!

2 jaar geleden

Hier standaard wakker om 6u. Omdat ik weinig zin heb in 5u, zijn we een week geleden begonnen met dagelijks alles 10min te verlaten. Wij zitten vandaag dus al op 'winteruur' (zo slaapt hij nu nog als middagdut). Alles ging heel goed om op te schuiven... Enkel het wakker worden 馃槵 Gisteren was het 06:30, dus ik had hoop dat het begon mee te schuiven. Helaas vandaag weer wakker om 6u, niet meer in slaap te krijgen, maar natuurlijk wel stikkapot (want was al een uur later gaan slapen gisteren). We zullen morgen zien wat het geeft. Kijk er best tegen op. Nooit gedacht op te kijken tegen het verzetten van de klok 馃槄 #kidslife

2 jaar geleden

Reactie op 19Marloes90

Maar ik kan dat uurtje later naar bed denk ik wel op m鈥檔 buik schrijven. Uiteraard wil madame net vandaag haar middag slaapje weer niet doen 馃槕

2 jaar geleden

Go with the flow! Het herstelt zich binnen een paar dagen tot een week vanzelf 馃槆

2 jaar geleden

We proberen Julia vandaag iets later op bed te leggen, maar zodra we merken dat ze echt moe wordt, gaan we er geen strijd van maken. Verder go with the flow en we zien het wel. Vaak is het ritme na een paar daagjes wel weer normaal.

2 jaar geleden

vandaag alles half uur tot uur laten gedaan nu afwachten 馃榿

2 jaar geleden

Hier is het 5u30 zonder voorbereiding 馃ケ lag er gisterenavond ook al om 19u in dus had niet veel later verwacht. Vandaag wat rekken en hopelijk dan wel weer in een goed ritme! Zelf heb ik ook altijd last van de klok dus verwacht ook niet dat dit makkelijk gaat en dan is het ook goed.