48 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op tango

Ja hier dus ook 0700h (eigenlijk 0800h) en vanochtend 0500h 😭
Hier 5u20! Maar vandaag wel nog een mini dutje gedaan na een flesje pap bij ons in bed... was ik super blij mee haha

2 jaar geleden

Vanmorgen weer 5.45. Terwijl die pas om 20.30 nr bed gegaan is😅 helpt dus ook niet🙈

2 jaar geleden

Zondag 05:00 maar na fles doorgeslapen tot 08:30(!) maandag 05:30 en vanochtend 06:15. Denk dat we met 1,5 week ongeveer weer rond de 07:00 zitten 🤙🏼

2 jaar geleden

Aah hier van 2x rond 5 uur naar vandaag 6.30. Dus hier zijn we er. Hopelijk bij de rest oom snel beter!!

2 jaar geleden

Meer kindjes die nog in de zomertijd zitten? Hier is het nu standaard iedere ochtend 05.15. Hebben al meerdere dingen geprobeerd, later naar bed, vroeger naar bed, 1 dutje overdag, 2 dutjes. Lijkt allemaal niet te helpen. Iemand tips?

2 jaar geleden

Reactie op silvia_1990

Meer kindjes die nog in de zomertijd zitten? Hier is het nu standaard ieder ...
Als je in een week tijd al zoveel dingen hebt geprobeerd zou mijn tip zijn ‘probeer even niets’. Doe gewoon het normale ritme en houd dat een weekje vast. Hopelijk helpt het! ☺️

2 jaar geleden

Reactie op silvia_1990

Hier hetzelfde, eten doen we op vaste tijden en ze gaat iedere avond 19u naar bed. Maar evengoed half 5/5 wakker. Ze slaapt soms dan nog wel tot 6u in m’n armen. Ik hoop dat het uiteindelijk beter gaat 😬

2 jaar geleden

Reactie op silvia_1990

Hier gaat het sinds gisteren weer wat beter. Wat hier denk ik heeft geholpen is weer zoveel mogelijk terugwerken naar het oude ritme. Was in het begin moeilijk door het vroege wakker worden, maar lukt nu al beter. We zijn er nog niet helemaal, maar zo is het alweer wat leefbaarder