6 Reacties

2 jaar geleden

Knoflook is wel heel gezond wij zijn er best vroeg mee gestart maar geen grote hoeveelheden dat je het ruikt na het eten. Als je er last van hebt zou ik aangeven dat je liever hebt dat er geen knoflook aan hun gegeven wordt, je bent geen zeur sommige hebben ene allergie oid overal zou toch rekening mee gehouden moeten worden?

2 jaar geleden

Is echt super gezond en goed voor de darmen. Ook heel goed als ze aan 'grote smaken' wennen. Ik zou er niet om gaan zeuren want je bent daar niet alleen. Maar je zou wel eens een grapje kunnen maken, in de trant van "heeee klein knoflookbommetje!" Of "denk dat ik zelf zo ook maar een teentje neem, dan ruik ik het niet meer 🤪🤪" Als je zo'n grapje maakt, gaat er bij de leidster misschien ook wel een lichtje branden. Of op die manier opent zij het gesprek er misschien over. Als ze het vraagt zou ik wel eerlijk zeggen dat je het heftig vindt. Maar ik zou er vooral blij mee zijn dat je kinderen op deze manier dingen leren eten die anders zijn dan thuis. Dat is een lifeskill 😁🥳

2 jaar geleden

Knoflook is wel gezond maar als de geur sterk aanwezig is gebruiken ze mischien te veel. Gewoon aangeven dat je wilt dat ze minder of geen knoflook mogen hebben. Ze snappen dat echt wel hoor.

2 jaar geleden

Hebben je kindjes er last van eigenlijk?

2 jaar geleden

Knoflook ruik je sowieso volgens mij sterk als je het zelf niet hebt gehad. Of ze er nu veel van krijgen of niet. Anders van tevoren voor jezelf een sterk pepermuntje nemen dat je je kids minder ruikt. Ik zou het juist super fijn vinden als ze alle smaken mee krijgen 😊

2 jaar geleden

Misschien aten ze het vlakvoor je ze ophaald. Je kan het altijd vragen, anders blijf je ermee zitten.