13 Reacties
2 jaar geleden
Heeft hij toevallig wat rode vlekjes? Romp, gezicht, beentjes?
Nee dat niet, hij ziet wat pips maar verder niks te zien
2 jaar geleden
Reactie op Frummel-2021
Nee dat niet, hij ziet wat pips maar verder niks te zien
Oke, mijn zoontje had een maand geleden ook ineens koorts maar verder niet echt ziek. Daarna (koorts was weg) kreeg hij wat rode vlekjes en daarna was het weer klaar. Ik heb het ook ook gehad haha. Heel waarschijnlijk de 6e ziekte. Dat kan dus ook nog. Ik zou even die vlekjes in de gaten houden mochten ze toch nog komen, kan het dus heel goed dat zijn. Groetjes en beterschap 😘
2 jaar geleden
Of wat blaasjes in mond handen of voeten? Hier heerst dat heel erg op kdv.. gelukkig bij mijn dochter nog niks..
2 jaar geleden
Toch naar de huisarts geweest, had ineens temperatuur van 35 graden (!). Blijkt oor ontsteking te zijn, nu een kuurtje mee naar huis en lekker uitzieken
2 jaar geleden
Reactie op Frummel-2021
Toch naar de huisarts geweest, had ineens temperatuur van 35 graden (!). Bl ...
Beterschap!!!
2 jaar geleden
Heeft hij toevallig wat rode vlekjes? Romp, gezicht, beentjes?
Mijn zoontje had dit wel, eerst zonder koorts. Nu temperatuurde ik hem net en had 38,7. Hij drinkt en eet goed. De vlekjes zitten echt alleen in zijn gezicht. Wat kan dit zijn?
2 jaar geleden
Mijn zoontje had dit wel, eerst zonder koorts. Nu temperatuurde ik hem net ...
Het kan de 6e ziekte zijn. Even in de gaten houden of het ook naar zn romp en benen gaat. En temperatuur wordt weer normaal. Verder is de 6e ziekte als het dat is niet zo erg, als je het zelf als kind niet hebt gehad kan je het ook krijgen...ik heb het ook van mijn zoontje gehad hahaha 😂
2 jaar geleden
Het kan de 6e ziekte zijn. Even in de gaten houden of het ook naar zn romp ...
Haha oké! Het was wel eerst bultjes, nu koorts en nog steeds bultjes. Hoe snel zou dat naar de romp gaan mocht het de 6e ziekte zijn?
2 jaar geleden
Haha oké! Het was wel eerst bultjes, nu koorts en nog steeds bultjes. Hoe s ...
Bij mn zoontje was het na de koorts 2 dagen denk ik. Maar ja het kan ook iets anders zijn natuurlijk.
2 jaar geleden
Ook hier was het inderdaad de 6e ziekte! Hele lichtje vlekjes op het hoofd en z’n buik en rug. 5 dagen koorts gehad. Het heerst inderdaad enorm vertelde de huisarts!