10 Reacties

één jaar geleden

H&M valt lang en anders kan de pijpen omslaan. Ook hebben ze veel broeken die je bij de taille van binnen kan verstellen met een knoopje

één jaar geleden

Hier ook een lang meisje! Net 2 en alweer 98 cm… wij hebben eigenlijk altijd de spijkerbroekjes van de zara en dan maat 98, deze bevallen ons prima en zitten kwa lengte goed

één jaar geleden

Ik vind de broeken van de Jola mode fijn. Wel voor jongens moet ik erbij zeggen, mijn zoontje is smal en heeft redelijk lange benen en dan zijn deze broekjes superfijn. Bij hem valt h&m te groot omdat hij smal is.

één jaar geleden

Hier ook een heel lang snoesje. Geen idee waar die lengte vandaan komt aangezien wij niet lang zijn 😂 Vandaag skinny jeans en leggings van de Zara binnen gehad maatje 98 en kan niet zeggen dat ze zo heel veel te lang zijn. 1 klein randje omslaan naar binnen….

één jaar geleden

Riffle amsterdam valt lang!

één jaar geleden

Name it!

één jaar geleden

Zara rib leggings vallen heerlijk smal! Hier een meisje van 86cm maar net 10kg, erg smal. Zij draagt wel al maat 98 van die leggings omdat ze lange benen heeft en Zara vrij klein valt(vind ik)

één jaar geleden

Hier ook zo vervelend.. kan nog makkelijk 80/86 om de taille maar lengte mag wel 92/98. Had zelf vroeger ook dit probleem ☹️

één jaar geleden

Name it heeft slim fit broekjes. Heb er eentje gekregen voor m’n zoontjes verjaardag maar die heeft een normaal postuur en past er echt niet in 😅

één jaar geleden

Ben blij te lezen dat er meer meisjes zo lang zijn. Hier ook een dochter van net 2 en al 94,5cm… overal waar je komt: huh hoe oud is zij dan? Maar betreft kleding gaat hier Zara 98 best goed! Valt ook wel iets kleiner geloof ik.