10 Reacties

één jaar geleden

Hoihoi hier ook een lange zoon, ik heb de overgangs slaapzak van puckababy gekocht, die is 1,5tog en dan kun je rustig opbouwen met een dun wollen dekentje erbij als je zoontje dat lekker vind. Das misschien een veiliger idee dan een dekbed ook al wurmt onze kleine man zich hier in no time onder uit. Misschien heb je er iets aan Fijne dag

één jaar geleden

Ik lees mee! Heb van meyco de grootste slaapzak 2,5 TOG maar die is idd 104/110 cm. Onze dochter is echt niet zó groot maar vind juist grotere slaapzakken beter zodat ze meer bewegingsruimte heeft ☺️

één jaar geleden

Hema al bekeken? Wij hebben nu 86-104 van de Hema en die is recht nog meega

één jaar geleden

Reactie op Puck90

Hema al bekeken? Wij hebben nu 86-104 van de Hema en die is recht nog meega ...
Ik heb verschillende merken, nu van Wibra de winter variant. Deze is net zo groot helaas als de Hema haha dus dat zou zonde zijn om aan te schaffen. Ik ben echt op zoek naar grotere maten.. maar goedkoop zijn ze niet en dan denk ja voor hoelang nog? Want straks met het voorjaar lukt het misschien nog net met deze maat zonder mouwen (dunnere modellen heb ik ook voor hem) en dan komt de zomer, jarig (2). Ik neig eerder naar dekbed. Wij gaan vanavond toch de combinatie slaapzak zonder mouw (want heel krap aan het worden) en dekbed tot middel. Kijken wat hij doet. Hij blijft meestal wel goed liggen (dus beweegt niet heel erg veel en draait niet om). Dus even kijken. Bedankt voor je tip!

één jaar geleden

Reactie op Coco

Hoihoi hier ook een lange zoon, ik heb de overgangs slaapzak van puckababy ...
Bedankt voor je tip! Ik ga ongeveer zoiets uitproberen vanavond.

één jaar geleden

Mocht je op zoek zijn naar een budget slaapzak van 120cm, volgens mij heeft Zeeman deze.

één jaar geleden

Reactie op Eline617

Mocht je op zoek zijn naar een budget slaapzak van 120cm, volgens mij heeft ...
Oh echt! Haha nou zal eens een kijkje nemen..bedankt! ☺️ Alex slaapt nu zonder de mouwen dan (omdat dat zo krap zat) en half onder een dekbed wat hij soms een beetje weg trapt maar, het gaat eigenlijk best wel goed. Stapje voor stapje kan hij zo naar het slapen onder een dekbed.

één jaar geleden

Goed topic! Hier ook een grote jongen.. Hema slaapzak gaat ook niet mega lang meer mee. Ga eens bij de Zeeman kijken!

één jaar geleden

Ik had er 1 van de prenatal gehad van iemand.. vond die ook best lang.. weet alleen niet of die nu nog te koop zijn? (Zijn nu 2 jaar oud denk ik? )

één jaar geleden

Onze dochter groeit ook bijna uit de 86/104…ik denk dat we overgaan op dekens hierna.