43 Reacties
2 jaar geleden
We gaan deze nacht voor maat 5 en achterstevoren dragen, kijken of dat helpt.
Qua romper zit hij al ruim, dus nog wen maat groter lijkt me niet het verschil maken.
Als dit ook niet lukt ga ik de pamper baby-dry halen.
Minder drinken is niet echt een optie. Als we hem naar bed doen is het schone luier, pyama en slaapzak aan, fles melk 150-200ml en naar bed. Dit allemaal in +/- 15 min. Zonder melk komt hij moeilijker in slaap, dus die fles gun ik hem.
Ik heb hoop dat de gouden tip tussen al deze reacties staat. Bedankt iedereen!
2 jaar geleden
Dat hadden wij ook constant. De oplossing is hier een luier en daaroverheen een wat groter luier broekje. Ideaal👍🏻
2 jaar geleden
Ik heb de night pants van pampers maat 6, sindsdien geen probleem meer met doorlekken.
2 jaar geleden
Is je kindje een buik of rug slaper? Bij jongetjes maakt dat flink uit hoe je de luier moet plakken. Verder omhoog op de buik ruimte geven voor op de buik plassen helpt hier goed. heb zelf voor onze kleine van 15m al een 6 luier. Zweer bij pampers baby dry en de rompers moeten goed passen, te klein is lekken en te groot is wiebel luier omdat ik woelmuisjes heb qua slapen en ook lekken. Sterkte hoor met het vinden van de oplossing. Elk kindje is anders
2 jaar geleden
Hier de afgelopen weken ook, alleen aan de voorkant. Hij slaapt op zijn buik en was elke ochtend echt zeiknat!
Ik doe nu een nappy pants nr 5 van pamper en daar overheen een luierbroekje nr 5 van de kruidvat en sindsdien gaat het goed! Luierbroekje van kruidvat is niet echt nat maar soms licht vochtig en houd de boel gewoon beter op z'n plek.
En wat erg handig is... sochtends als hij wakker wordt trek ik zn Pyjama en het bovenste (kruidvat) broekje omlaag, trek de onderste vieze luier aan zijkanten kapot en doe deze af.. en dan kan de kruidvat luier hoppakee zo weer aan! Snelle handeling op de vroege ochtend.
2 jaar geleden
Mijn dochter ook, buikslaper.. ze draagt Etos maat 4 en heb maat 5 geprobeerd. Iets minder nat maar nog steeds doorgelekt. Ik doe nu gewoon een luier normaal aan en er 1 achterstevoren overheen. Nachten zijn weer droog!
En het gekke is, die extra luier lijkt steeds helemaal droog te zijn😅 Misschien omdat het daardoor wat beter aansluit allemaal?
2 jaar geleden
Hier ook een Probleem.. ging altijd goed.. nu maar baby dry 5 en premium protection 5 besteld als broekjes.. kijken welke beter zijn.. ben benieuwd.. hoop dat met de broekjes het lekken aan de bovenkant voor eindelijk dan voorbij is..🤞
2 jaar geleden
Reactie op 19Marloes90
Hier ook een Probleem.. ging altijd goed.. nu maar baby dry 5 en premium p ...
Baby dry pants 5 geen succes.. voor wel droog naar aan de zijkant helemaal nat...😔 hoop toch wel wat te vinden voordat we op vakantie gaan volgende week.. gelukkig wel een huisje met wasmachine genomen.. mocht het toch wassen worden dan kan het gewoon😆
2 jaar geleden
Reactie op happy24
In dat geval zou ik er twee over elkaar gaan doen voor de zekerheid. Evt de ...
Die premion pretection gaat wel goed tot nu toe.. 👍🏻de baby dry maar bewaren voor overdag.. haha! Als baby was dat ook al niks bij haar.. haha!
2 jaar geleden
Wij gebruiken sinds de geboorte de pampers harmonie luiers. Nog nooit een doorgelekte luier gehad na de nacht. Geen idee of dat iets met de luiers te maken heeft maar misschien heb je er iets aan 🤗
Zoontje is 15 maanden en 10,5 kilo
2 jaar geleden
Voor ons zoontje heb ik ook meer dan een jaar een Kraamverband in zijn luier geplakt. Dit was het enige wat bij ons werkte, na superveel andere dingen geprobeerd te hebben.
2 jaar geleden
Reactie op IslandVibes
Mijn dochter ook, buikslaper.. ze draagt Etos maat 4 en heb maat 5 geprobee ...
Goede tip! Ik heb het deze nacht voor het eerst zo gedaan. Ben benieuwd. Misschien had de luier nog wat strakker gemogen, maar ik bedacht mij zit dit eigenlijk wel lekker zn dubbele luier. Dus eens even uitproberen :)
2 jaar geleden
Hier ook nachten drama! Inmiddels hebben wij de oplossing:
pampers baby dry luier maat 5 en daarover pampers baby dry broekje maat 5 😅