5 Reacties

één jaar geleden

Hier hebben wij ervaring mee. Ons eerste kindje mogen krijgen met behulp van letrozol ivm pcos. De eerste weekjes wat last gehad van de hormonen maar verder totaal geen bijwerkingen en medicijn doet z’n werk!

één jaar geleden

Reactie op Mulderm

Hier hebben wij ervaring mee. Ons eerste kindje mogen krijgen met behulp va ...
Hier dezelfde ervaring ☺️ Ik had wat lichte hoofdpijn.. maar er groeide zowaar de eerste ronde gelijk een eitje! Bij ons was het de eerste ronde gelijk raak. Succes 🍀

één jaar geleden

Hier dezelfde ervaring ☺️ Ik had wat lichte hoofdpijn.. maar er groeide zo ...
Zo wat snel zeg ! Bij ons duurde het een half jaartje met de lichtste dosering.

één jaar geleden

Reactie op Mulderm

Zo wat snel zeg ! Bij ons duurde het een half jaartje met de lichtste doser ...
Ja was snel inderdaad.. De arts was er zelf ook verbaasd over omdat het er ‘mwah’ uitzag bij me.. Zij had het al over overstappen naar injecties. Dus was echt een gelukje ☺️

10 maanden geleden

Ik ben er deze maand ook mee gestart. Ik heb 5 dagen de lichte dosering moeten nemen ik heb lichte bloedingen gehad tijdens het nemen en ben dan de week nadien op folikel meting moeten gaan en had eerst 1 eitje van 15mm en dan 3 dagen later eentje van 20mm ik heb die dag ook de ovitrelle inspuiting moeten zetten. Ik vraag mij een beetje af vanaf wanneer test je nu positief ik heb op 16feb me inspuiting gezet en vandaag een test gedaan en die was helaas negatief. Ben ik nog te vroeg met testen?