24 Reacties

2 jaar geleden

De leistert in roggel! Echt een aanrader. Wij zijn vorig jaar daar een aantal weekjes geweest in juni. Voor iedere leeftijd is er wat te doen. Van binnenspeeltuin en overdekt tropisch zwembad ( met peuterbad ) (ook buitenbad + peuterbad ) tot verschillende restaurants met kindvriendelijke opties. Het zit allemaal op het zelfde terrein. Er is ook een geweldig animatie team met iedere dag een bomvol programma voor iedereen ( kinderen en jongeren 2 tot 14 jaar ) Wij gaan dit jaar 3 weken. Ik kan niet wachten tot het juni is. 😁

2 jaar geleden

Wij zijn in november in Landal de Rabbit Hill geweest. Was fantastisch! Dierenweide, binnen speelparadijs, zwembad, buiten speeltoestellen in overvloed, en een bos net buiten t park. Gaan volgend jaar zo weer!

2 jaar geleden

Reactie op Jessie1998

De leistert in roggel! Echt een aanrader. Wij zijn vorig jaar daar een aant ...
Ik had deze inderdaad ook gezien! Leek mij ook een mooi park. En de huisjes zagen er heel mooi uit op de foto's. Inderdaad ook wel een park om over na te denken!

2 jaar geleden

Wij zijn meer fan van Landal dan Center Parcs omdat de voorzieningen vaak wat moderner zijn. Komende zomer gaan we naar Landal Stroombroek, afgelopen september daar een paar dagen geweest. Een heel leuk park met een binnenspeeltuin, een buitenspeeltuin, een binnenzwembad en een groot meer waar je kunt zwemmen. Het restaurant is goed en er zit zelfs een wellness.

2 jaar geleden

Hof van saksen in Drenthe

2 jaar geleden

Mag het ook juist over de grens? Centerparks De Vossemeren in Lommel is heel aangenaam met peuters. Wij waren er in november en geen moment verveeld ondanks slecht weer. Je moet wel vaak een klein bedrag bij betalen voor activiteiten zoals babyzwemmen, maar dat vonden we niet erg. Kleine man was in de wolken. Vooral aangenaam in laagseizoen.

2 jaar geleden

Centerparcs in Peer / België. Heel monkey town achtig speelpaleis voor de kleintjes binnen

2 jaar geleden

Wij gaan dit weekend naar vakantiepark Molenwaard. Voor het eerst maar in onze omgeving al veel goede reacties gehad over het park. Is ook net nieuw dus nog erg knappe huisjes.

2 jaar geleden

Reactie op Pulletje87

Wij gaan dit weekend naar vakantiepark Molenwaard. Voor het eerst maar in o ...
Erg leuk, wij zijn alleen naar het attractiepark geweest. Onze kindje van 1.5 en 2.5 hebben enorm genoten

2 jaar geleden

Reactie op Pulletje87

Wij gaan dit weekend naar vakantiepark Molenwaard. Voor het eerst maar in o ...
Hier zie ik ook veel reclame over voorbij komen en ziet er leuk uit! Wil je laten weten wat je er van vond?😁

2 jaar geleden

Landal het Vennebos!

2 jaar geleden

In februari naar center parcs kempervennen! Ik hoop dat het leuk is ☺️ ik was al op zoek naar een topic hier over.

2 jaar geleden

Vind vooral zoooo duur allemaal 😭😭

2 jaar geleden

Reactie op RoosBB

Vind vooral zoooo duur allemaal 😭😭
Dat klopt zeker!! Maar ik had nog van de prenatal korting voucher. Als je online besteld krijg je die erbij, ik weet niet of dat nu nog steeds is maar ik dacht van wel. Dus daar kreeg je bij center parcs voor een midweek tot 50 procent en voor een weekeind tot 40 procent korting.

2 jaar geleden

Iemand ervaring met het heiderbos.. hier gaan wij volgende week heen

2 jaar geleden

Reactie op Emwn

Iemand ervaring met het heiderbos.. hier gaan wij volgende week heen
Ja toevallig ik! Afgelopen oktober familie weekeind gehad daar. Was opzich een leuk park, we hebben het prima naar ons zin gehad. Alleen voor een peuter (die niet loopt) misschien wat weinig te doen. Speeltuin is best wel gebouwd voor grotere kinderen, zijn nog wel andere kleinere speeltuinen, dus als je een regenpak hebt ofz zou je daar kunnen spelen. T zwembad is niks mis mee, fijn pierenbadje en nog een gedeelte voor kleinere kindjes. Er was een speelhal maar ook voor vooral grotere kinderen, denk aan laser schieten, klimmen, trampoline, voetbal tegen een muur. Jungle dome ook groot speelplek maar ook wel voor de grotere. Restaurantjes waren prima, eten was lekker. En de huisjes waren ook schoon, zag er goed uit. Wij hadden het premium huisje. Kinderboerderij was leuk. Verder weinig gedaan aan kids activiteiten wat hun organiseren waren er ook maar een weekeindje dus de tijd was zo voorbij. Maar ik heb nu voor het meerdal gekozen komende week omdat er een binnenspeelplek zou zijn voor ook de kleintjes en dat miste ik eigenlijk bij heijderbos, vooral omdat het niet midden zomer was en niet altijd lekker weer om buiten activiteiten te doen. Maar al met al een lekker weekeind gehad en het was meer dan prima.

2 jaar geleden

Reactie op PBJJ

Ja toevallig ik! Afgelopen oktober familie weekeind gehad daar. Was opzich ...
Hi, thnks voor je reactie. Ik had idd vandaag even op de site gekeken bij ons is het ook familieweekend. Onze zoontjes zijn 1.5 en 2.5 ik denk dat we alleen het zwembad en de kinderboerderij gaan zien als k het zo lees😅. We zijn vd zomer 2 weken naar het hof van saksen geweest. Dat is idd ook echt gericht op kleintjes onze jongste liep nog niet maar kon zich er prima vermaken. Fijn om te lezen dat het igg schoon is dat vind ik wel heel belangrijk. Wij hebben idd ook zo n premium huisje vernieuwd geloof 8 of 10 pers. Was er ook echt een babyledikant aanwezig toevallig?

2 jaar geleden

Reactie op Emwn

Hi, thnks voor je reactie. Ik had idd vandaag even op de site gekeken bij o ...
Jaa je gaat je zeker vermaken. Wij hebben nu ook z'n regenpak gekocht zodat onze dochter mocht t droog zijn wel buiten in de speeltuin kan spelen zonder nat te worden of koud. Huisje was inderdaad een bedje en een kinderstoel aanwezig. Bedje is wel echt een soort ledikant die je uitklapt, in eerste instantie dacht ik dit is niks maar het was een prima bedje. Ik had wel een eigen matrasje meegenomen N opvouwbare van prenatal die bij t camping bedje hoort, en een hoes voor erom heen meegenomen. Wat ook wel handig is om je eigen kinder bordje/kommetje vorkje/lepel mee te nemen want dat ligt niet in het huisje. En de huisjes zijn prima warm, je kunt ook zelf de verwarming regelen dus koud heeft je kleine het zoizo niet snachts.

2 jaar geleden

Reactie op PBJJ

Dat klopt zeker!! Maar ik had nog van de prenatal korting voucher. Als je o ...
Klopt!! Alleen geldt weer niet op de korting die ze al bieden ☹️ ze hebben bijna altijd korting dus kon code niet gebruiken

2 jaar geleden

Reactie op tango

Klopt!! Alleen geldt weer niet op de korting die ze al bieden ☹️ ze hebben ...
Je moet via de site centerparcs.nl/prenatalvoucher gaan. Dan kun je de code invullen en pakt hij wel de prenatal voucher. Als je via de eigen site kijkt pakt die inderdaad de andere korting zoals vroegboek of last minute.