10 Reacties
2 jaar geleden
Hier gaat het wel goed met nummer 5..ze slaapt door en nog geen 1 natte pyama gehad.. ik laat haar na de melk savonds nog even rondlopen en meestal plas ze dan nog daarna krijgt ze Kruidvat luier nummer 5 aan
2 jaar geleden
Hay Moeder. Ik vind ze zelf niet zo fijn.Ik gebruik pampers broekjes. Mijn baby dan he! Maar als wij bv opvakantie toch even een ander merk gebruiken wil ik nog wel eens twee over elkaar doen maar dan de bovenste achterste voren( had ik ergens gelezen) en dat werkt hier. Of die van zijn grote zus er over heen. Is toch minder wassen.
2 jaar geleden
Hier 3 ochtenden op rij helemaal nat met een kruidvat luierbroekje nr 4. Is altijd goed gegaan, maar nu dus niet meer voor de nacht. Voorin helemaal verzadigd en achterin nog droog. Slaapt wel op z’n buik..
Nu 2 nachten pampers aangedaan en al 2 ochtenden droog. Deze hebben ook een dubbel randje langs de beentjes, misschien is dat de oplossing.
Kan ook zijn bij jou dat het een te kleine luier of te strakke romper is? Blijft altijd weer even zoeken
2 jaar geleden
Hier geen fan van kruidvat luiers. Altijd van pampers en gaat goed. We hebben dit ook wel even gehad en toen bleek dat zijn romper te vast was waardoor de pamper niet kon uitzetten. Maatje groter in romper was hier de oplossing!
2 jaar geleden
Zijn slecht. Ik heb toevallig dit weekend een pak gehaald omdat ik m’n maandbox van pampers nog moet ontvangen die ik online besteld heb.
Ze zijn aanzienlijk dunner en vannacht wad ze doorgelekt
2 jaar geleden
Wij gebruiken voor de nacht Kruidvat 5+, die kunnen net meer vocht aan dan de gewone 5. Mijn zoontje plast 's nachts mega veel (en slaapt ook veel op zijn buik) waardoor ik altijd al grotere maat luiers aantrok voor de nachten om doorlekken te voorkomen. Over Pampers ben ik juist niet tevreden omdat die overdag en 's nachts vaak doorlekten en met Kruidvat luiers geen last van
2 jaar geleden
He zo gek. Wij gebruiken al vanaf geboorte Kruidvat luiers en heb echt nog nooit een lek luier gehad.. zoon drinkt ook echt mega veel overdag en soms nog 2 flessen melk. Heb wel 1x gehad dat de luier gewoon niet goed zat en je dan een plek krijgt, maar dat lag dus niet aan de luier maar aan mij 🤣🤭 en wat al eerder gezegd was, ik heb vaak rompers met extra ruimte.. wellicht dat dat helpt?