10 Reacties

één jaar geleden

Ik woon helaas wat ver! Maar hoop dat je iemand fijn tegenkomt!! Ik volg je wel geregeld online hier! En je komt altijd heel sympathiek over!😊

één jaar geleden

Reactie op Jessica 925

Ik woon helaas wat ver! Maar hoop dat je iemand fijn tegenkomt!! Ik volg je ...
Lief van je. Eens gelijks betreft aardig en sympathiek overkomen.

één jaar geleden

Heb je weleens van buurtmamas gehoord? Daar kun je andere mama's uit de buurt vinden, maar ook de mama cafés in de buurt. Misschien is dat wat?

één jaar geleden

Reactie op TommieNic2021

Heb je weleens van buurtmamas gehoord? Daar kun je andere mama's uit de buu ...
Bedankt, maar ook niet echt!

één jaar geleden

Hi Mandy, Ik kom zelf uit Hellevoetsluis en ben 39 jaar. Ik heb ook een zoontje en ben ook op zoek naar vriendschappen. Ik ken hier nog maar weinig mensen omdat ik hier net ben komen wonen. Spijkenisse is niet ver uit de buurt 😁 Het is ook gewoon lastig om nieuwe mensen te leren kennen vind ik. En vooral als je druk bent met de kleine. En heb altijd het idee dat iedereen een heel sociaal leven heeft.. Behalve ik hahahaha. Wie weet kunnen we connecten. Groetjes

één jaar geleden

Reactie op Kleinekat1405

Hi Mandy, Ik kom zelf uit Hellevoetsluis en ben 39 jaar. Ik heb ook een zo ...
Leuk om van je te horen. Misschien kunnen we even elkaar een persoonlijk bericht sturen. Wie weet klikt het :)

één jaar geleden

Leuk om van je te horen. Misschien kunnen we even elkaar een persoonlijk be ...
Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd. Ik weet niet hoe ik hier een persoonlijk bericht stuur haha🙈

één jaar geleden

Ahw heb wel een beetje t zelfde zoek ook vriendjes voor mn zoon maar woon in den helder haha beetje heel verweg. 😪

één jaar geleden

Ik herken mijzelf wel in jou verhaal. Ik zou het heerlijk vinden om eens zonder zoon op pad te gaan🙈 samen is natuurlijk ook gezellig. Wij wonen in Rotterdam zuid. Lijk mij leuk om een keer af te spreken

één jaar geleden

Hetzelfde hier ja. Sinds mijn zwangerschap en bevalling ben ik zo veel mensen kwijt geraakt. Best eenzaam indd. Ben 23 jaar, zoontje van 1,5 en woon in Zwijndrecht