Dag iedereen!
Ik ben een beetje eenzaam merk ik. Ik heb niet echt veel vriendinnen, zij wonen ook niet om de hoek en ik heb geen rijbewijs hahaha. Ook struggle ik soms met mijn eigen gedoe (psychisch) het is niet heel erg allemaal maar het maakt nieuwe mensen leren kennen lastiger. Daarnaast ben ik op zoek naar meer diepgang want ook dat mis ik een beetje. Ik ben thuismama en ik denk dat dat ook niet mee werkt. Ik ben sociaal en vind het leuk om dingen te ondernemen ,Alex ons zoontje is vaak echt handen vol en ook dit maakt het vaak lastig om contact te hebben met vriendinnen etc. Mama zoekt mama, liever gezegd vriendin zoekt vriendin. Ik zou gewoon graag contact willen hebben met iemand waar ik mee kan levelen, die ook haar kind(eren) kan loslaten en om dus af en toe iets leuks mee te kunnen doen zonder kids (dus in het weekend of savonds een keer). Ook met kinderen natuurlijk prima. Ik zoek eigenlijk ook iemand die niet jaloers is op het feit dat ik niet werk en nu kies voor het thuis zijn en voor mijn gezondheid. Ik ben wel bezig met een thuis studie pedicure.
Ik zoek een geïnteresseerd persoon, die van films kijken houdt, shoppen, koken, beetje geeky is hahah, van de natuur houdt, mij een beetje op sleeptouw kan nemen en uit een diep dal af en toe kan trekken.
Ik ben Mandy, 33 jaar en kom uit Spijkenisse.
Als je je in bovenstaande herkent, laat het weten.
Anderen die hetzelfde voelen, share it!
Lieve woorden lees ik ook graag :)
Liefs!