18 Reacties

één jaar geleden

De ene keer uurtje andere keer 2 uurtje het is echt verschillend haha ik ben ook blij als ze lang slaapt maarja vandaag ook meer uurtje geslapen

één jaar geleden

Bij ons thuis 1.5 uur, en een zeldzame uitschieter naar 2 uur.. Bij gastouder 2 dagen in de week, 2.5 uur

één jaar geleden

Tussen de 1,5 en 2,5 uur. Als hij minder heeft geslapen is de rest van de dag een ellende.

één jaar geleden

Ligt er echt aan hoe moe hij is en hoe vroeg hij sochtends wakker is. Altijd minstens een uur en max 2,5 uur. Meestal anderhalf tot twee uur. Ik maak me er niet druk om dat het zo wisselend it. Hij regelt het zelf en zelfs als ik zou willen dan heb ik geen geen invloed op 😄

één jaar geleden

Gemiddeld 2,5-3 uurtjes thuis. Bij de opvang meestal 1,5-2 uur

één jaar geleden

Hier rond de 2 uur.. ene keer iets minder andere keer later.. heel soms een uitschieter naar 3 uur.. maar dat is vaak na het zwemmen😆

één jaar geleden

Ik merk dat het hier ook steeds vaker 1,5u wordt. Terwijl het echt een heel tijdje 2 tot 3 uur was. Ik vermoed dat het niet abnormaal is dat het middagslaapje stilaan korter wordt.

één jaar geleden

Tussen de 1,5 en 2 uur. Heel soms 2,5 uur

één jaar geleden

Laatst op het KDV ongeveer 1 uur. Vanmiddag van 1200 tot 1530 uur.. lekkere uitschieter! FF bijkomen 😅

één jaar geleden

Tussen de 2 en 2,5 uur

één jaar geleden

Julia deed altijd 1,5 uur, maar de laatste tijd is het een uur 🙈

één jaar geleden

1½ tot 2 uur dan maak ik haar wakker

één jaar geleden

Tegenwoordig nog maar 1 uur. Op het kinderdagverblijf 1,5 - 2 uur.

één jaar geleden

Reactie op NovemberBaby2020

Gemiddeld 2,5-3 uurtjes thuis. Bij de opvang meestal 1,5-2 uur
Bij ons exact hetzelfde

één jaar geleden

Ik ben blij als ze een uur vol maakt. En ‘s nachts slaapt ze ook maar van 21:15-06:00u. Is ze niet moe dan?!?

één jaar geleden

Rond de 2 uur. Dan moet ik hem vaak wel wakker maken om zijn zussen wakker te maken

één jaar geleden

Reactie op xxmaia

Ik ben blij als ze een uur vol maakt. En ‘s nachts slaapt ze ook maar van 2 ...
Of juist oververmoeid? Dan gaan kindjes vaak ook slechter van slapen. Bij ons hielp het om ons zoontje eerder op bed te leggen 's avonds. Het had even tijd nodig maar hij slaapt nu van 19.00 uur tot 7.00 uur en overdag 2 uren.

één jaar geleden

Hier is het zo wisselend hij is nu 19 maanden en we hebbe al enkele keren mee gemaakt dat hij niks van middagslaapje wou doen maar meestal is het tusse de 40 min en uur en half als ik veel geluk heb nog is twee uur maar moet al eve terug denke wanneer dat was die twee uur. Ik zeg ook altijd als hij zo kort slaapt of niet slaapt van als hij straks moe is doen we hem eerder in bed ma meneertje loopt gewoon nog vol energie savonds rond te wachte op papa die thuis komt