33 Reacties
één jaar geleden
Alex is +/- 90cm en 15 kilo...maar al even niet naar het consultatiebureau geweest.
Daarnaast ga ik mij er niet druk om maken, hij ziet er goed uit, niet dik en niet dun wel stevig. Ik weet en zie wat hij eet en drink en dat houd ik goed in de gaten ;)
één jaar geleden
19 maanden 84cm en 10kg (lichte kant) maar alle reserves gaan naar de lengte
één jaar geleden
Probeer je er niets van aan te trekken lieve mama. Niemand is gemiddeld. Wees misschien beter blij dat je kindje wat reserves heeft , als ze ziek zijn vallen ze zo snel af vind ik. Hier lange kids ivm papa, maar ook zeker buiten de gemiddelde curve maar boeit me niet. Onze kleine is 1j7m, 88 cm en ruim 13 kg. Bij mijn consultatie buro kijken ze naar de combinatie van lengte, gewicht en voorspelde groeicurve op basis van papa en mama. Mijn kids eten amper suiker dus dikke doei als consternatie buro zou zeggen dat ze te zwaar zijn hoor. Elk kindje heeft z’n eigen groei curve, sommige gaan bij beetjes, anderen met horten en stoten. Geniet van je kindje
Liefs
één jaar geleden
81,5 cm en 11,5kg met ruim 18 maanden. Zat prima op z'n curve.
Als ik zo lees is je dochtertje echt niet te dik. Ze mogen ook best wat reserves hebben 😊
één jaar geleden
Moet/ mag je met 18 maanden weer langs t CB. Mijn dochter is al 19 maanden maar nog niks gehoord😁
één jaar geleden
Reactie op Boy or Girl
Moet/ mag je met 18 maanden weer langs t CB. Mijn dochter is al 19 maanden ...
Hier pas met 2 jaar volgens mij. En anders zelf een afspraak maken ;) Alex is voor het laatst met 1 jaar geweest.
één jaar geleden
Reactie op Boy or Girl
Moet/ mag je met 18 maanden weer langs t CB. Mijn dochter is al 19 maanden ...
Wij hebben inderdaad met 18 maanden een huisbezoek gehad. Vond ik wel leuk en makkelijk eigenlijk😂
Maar dit verschilt dus per gemeente en provincie of ze dit wel of niet "inkopen"