33 Reacties

één jaar geleden

Levi is nu 18,5 maand en is ongv 90 cm en weegt +/- 13kg nog nooit gehoord dat tie te zwaar of iets was

één jaar geleden

Reactie op Jurgen050

Levi is nu 18,5 maand en is ongv 90 cm en weegt +/- 13kg nog nooit gehoord ...
Bij mij kreeg donderdag te horen dat iets over haar gewicht zit 😔

één jaar geleden

Reactie op Lissa 92

Bij mij kreeg donderdag te horen dat iets over haar gewicht zit 😔
Niks van aantrekken joh! Ze eet goed toch? Ze beweegt genoeg toch? Jou kind!

één jaar geleden

Reactie op Jurgen050

Niks van aantrekken joh! Ze eet goed toch? Ze beweegt genoeg toch? Jou kind ...
Ze eet goed en beweeg goed

één jaar geleden

Ons zoontje (23-6-21) was precies tzelfde afgelopen januari

één jaar geleden

Jesse is nu 1.5 jaar, en weegt rond de 13 kilo. En zou zo +- 90 cm zijn. Hij heeft heel lang stil gestaan met zijn Groei. Bleef op die 12 kilo hangen. Maar daar in tegen ging hij heel erg de hoogte in. En nu komen de kilo's weer.

één jaar geleden

Reactie op Lissa 92

Ze eet goed en beweeg goed
Mijn zoon is 13,65kg en 82cm. Niet zoveel van aantrekken. Gelukkig is niet iedereen gemiddeld

één jaar geleden

Alex is +/- 90cm en 15 kilo...maar al even niet naar het consultatiebureau geweest. Daarnaast ga ik mij er niet druk om maken, hij ziet er goed uit, niet dik en niet dun wel stevig. Ik weet en zie wat hij eet en drink en dat houd ik goed in de gaten ;)

één jaar geleden

83 cm en 12 kg

één jaar geleden

19 maanden 84cm en 10kg (lichte kant) maar alle reserves gaan naar de lengte

één jaar geleden

10,74kg en 81cm lang en 1,5 jaar😊

één jaar geleden

80 lang, 9.7 kg en 1,5 jaar

één jaar geleden

Bijna. 19 maanden. 85 cm , 11,8 kg

één jaar geleden

Probeer je er niets van aan te trekken lieve mama. Niemand is gemiddeld. Wees misschien beter blij dat je kindje wat reserves heeft , als ze ziek zijn vallen ze zo snel af vind ik. Hier lange kids ivm papa, maar ook zeker buiten de gemiddelde curve maar boeit me niet. Onze kleine is 1j7m, 88 cm en ruim 13 kg. Bij mijn consultatie buro kijken ze naar de combinatie van lengte, gewicht en voorspelde groeicurve op basis van papa en mama. Mijn kids eten amper suiker dus dikke doei als consternatie buro zou zeggen dat ze te zwaar zijn hoor. Elk kindje heeft z’n eigen groei curve, sommige gaan bij beetjes, anderen met horten en stoten. Geniet van je kindje Liefs

één jaar geleden

Lexi is 19 maanden, 83 cm en 12,5 kg 😁

één jaar geleden

81,5 cm en 11,5kg met ruim 18 maanden. Zat prima op z'n curve. Als ik zo lees is je dochtertje echt niet te dik. Ze mogen ook best wat reserves hebben 😊

één jaar geleden

Reactie op Coco

Probeer je er niets van aan te trekken lieve mama. Niemand is gemiddeld. We ...
Ja dankjewel ik ga me ook niet meer druk maken ik weet dat ze goed uit ziet

één jaar geleden

Moet/ mag je met 18 maanden weer langs t CB. Mijn dochter is al 19 maanden maar nog niks gehoord😁

één jaar geleden

Reactie op Boy or Girl

Moet/ mag je met 18 maanden weer langs t CB. Mijn dochter is al 19 maanden ...
Hier pas met 2 jaar volgens mij. En anders zelf een afspraak maken ;) Alex is voor het laatst met 1 jaar geweest.

één jaar geleden

Reactie op Boy or Girl

Moet/ mag je met 18 maanden weer langs t CB. Mijn dochter is al 19 maanden ...
Wij hebben inderdaad met 18 maanden een huisbezoek gehad. Vond ik wel leuk en makkelijk eigenlijk😂 Maar dit verschilt dus per gemeente en provincie of ze dit wel of niet "inkopen"