17 Reacties
2 jaar geleden
Hier ook een kind die vrijwel alles eet. Ze houd ook oprecht van eten. Als ze een keer aan t mopperen is, is ze al blij met een komkommer of tomaat 🤣
2 jaar geleden
Mijn jongste hier ook, eet oprecht echt alles, behalve taart 🤷♀️😂 Hij wordt ook echt blij zodra hij eten ziet, haha. Alles moet dan ook aan de kant en hij stopt meteen waar hij mee bezig is, want Eten!!!
2 jaar geleden
Reactie op Jessie1998
Mijn kind eet ook alles van spinazie tot pannenonderzetter 😂😳
Geweldig!!!
2 jaar geleden
Hier ook een goede eter! Alles wat wij eten, eet hij ook 🥰 oma maakt vaak Surinaamse groente klaar en best gekruid eten, maar hij smult er altijd lekker van 🥰 ook de bittere Surinaamse groentes eet ie. Op kinderdagverblijf bij ons zijn ze ook altijd verbaasd wat hij allemaal eet.. maar af en toe een fles als kleine kindjes het krijgen wilt ie ook gewoon nog 🤣
2 jaar geleden
Reactie op Mereldanielle
Hier ook een goede eter! Alles wat wij eten, eet hij ook 🥰 oma maakt vaak ...
Heel herkenbaar , ik hoef echt niet aan te komen met Hollandse pot … haar lievelings eten is bruine bonen met rijst 🤣 , Surinaamse nasi en bami fietst er zo in 🤣
2 jaar geleden
Jaaa mijn dochter ook! Enige dat ze niet lekker vind zijn bietjes. Als we wel eens uit eten gaan krijgt mevrouw zalm, iedereen ligt in een deuk dat t voor haar is, maar ze smult er van! 😅
2 jaar geleden
Reactie op lientje2310
Heel herkenbaar , ik hoef echt niet aan te komen met Hollandse pot … haar l ...
Hahaha 🤣🤣 hier ook vandaag nog, eet gewoon bijna mijn bord bami leeg 🫣 maar ik maak ook wel eens zuurkool of m’n moeder boerenkool en dat gaat er ook met zoveel gemak in gelukkig 🥺
2 jaar geleden
Reactie op Mereldanielle
Hahaha 🤣🤣 hier ook vandaag nog, eet gewoon bijna mijn bord bami leeg 🫣 m ...
Oohhh gelukkig ! Jaaa moet eerlijk zeggen dat ze spinazie met aardappel en ei nog wel lekker vind en witlof , bijv. Maar eet gewoon makkelijker alles met rijst omdat ik dat zo gewend ben 🙈 probeer wel regelmatig af te wisselen met zoete aardappel of gewone aardappels en goed bezig 💪🏽💪🏽 lekker aan de boerenkool hahaha
2 jaar geleden
Reactie op IslandVibes
Jaaa mijn dochter ook! Enige dat ze niet lekker vind zijn bietjes. Als we w ...
Hahaha zo grappig! Hier ook, gestoomde zalm. Ze kan een heel stuk op. Das ook een goede tip als we uit eten gaan.
2 jaar geleden
Mijn kind eet alles, behalve dat wat wij zien als voedsel. Geen aardappels, geen rijst, geen groente. T enige wat ze eet zijn aardbeien, appelmoes, sinaasappel zonder velletjes en heel af en toe een stukje brood.
Daarentegen eet ze wel alles wat ze vind. Stenen, plastic, schelpen, aarde, zand, bladeren, eikeltjes, kastanjes, slakken, spinnetjes, mieren, pissebedden, takjes… 🤷
2 jaar geleden
Reactie op lientje2310
Oohhh gelukkig ! Jaaa moet eerlijk zeggen dat ze spinazie met aardappel en ...
Hahah ook helemaal goed toch! Wel fijn dat je ook geen moeilijke eter hebt 🥰 K heb gister couscous salade gemaakt voor in de middag, met tomaat komkommer en witte salade kaas, en van die witte salade kaas kon ie geen genoeg krijgen. 🤣 soms denk ik wel hoe dan (ik had het voor mezelf gemaakt, maar uiteindelijk heeft hij alles opgegeten 🫣)
2 jaar geleden
Reactie op xxmaia
Mijn kind eet alles, behalve dat wat wij zien als voedsel. Geen aardappels, ...
Hahahahaha deze 🤣😩😭 heerlijk