136 Reacties

2 jaar geleden

Een fotootje van een deel van onze moestuin vorige lente

2 jaar geleden

En onze geitjes op de achtergrond 😊

2 jaar geleden

Reactie op Zandhoopje

Ja, ik ben er weer helemaal enthousiast voor en we willen het ook echt graa ...
Ik had het ook gezien van de korting, ik zou er eigenlijk nog wat moeten bijbestellen ik krijg ze dikwijls niet op tijd gedroogd en pak dan vaker een wegwerp luier. Ik vind de wasbare wel heel duur eigenlijk als je er genoeg wilt om comfortabel toe te komen

2 jaar geleden

Reactie op Jessica 925

Een fotootje van een deel van onze moestuin vorige lente
Ziet er goed uit! 🤩🤩🤩

2 jaar geleden

Reactie op Jessica 925

Ik had het ook gezien van de korting, ik zou er eigenlijk nog wat moeten bi ...
Ja snap ik. En 2e hands? Ik had nachtluiers nodig en gezien we nog niet weten of we nog gezinsuitbreiding zouden willen in de toekomst toch nieuw gekocht 🙈 Qua drogen, is niet heel milieubewust denk ik, helpt het hier om de ventilator erop te zetten.

2 jaar geleden

Reactie op Zandhoopje

Ja snap ik. En 2e hands? Ik had nachtluiers nodig en gezien we nog niet wet ...
Ja ik droog ze altijd gewoon aan de wasdraad maar dan gebeurt het toch wel eens dat ik er een paar wegwerp moet nemen omdat ze nog niet droog zijn geraakt. Ik denk dan soms is het de investering dan wel weer waard om bij te kopen. Dan kom ik duurder uit als de paar wegwerp🤔 Maar als ik dan zo snel een vuilzak vol heb voel ik me dan ook wel wat schuldig. Kan ik beter toch nog een aantal bijkopen en achteraf 2dehands verkopen haal ik er ook weer een beetje terug uit. En we willen eigenlijk wel nog een kindje dus dan ist zeker de moeite. Ik zal er toch maar wat bijbestellen dan nu het korting is😅

2 jaar geleden

Reactie op Jessica 925

Ja ik droog ze altijd gewoon aan de wasdraad maar dan gebeurt het toch wel ...
Haha goed bezig 💪🏻💪🏻 ja met een 2e kindjes heb je het er zeker uit 😊

2 jaar geleden

Nog een groot werkpuntje hier is gebruik van de auto! Ik ging altijd met de fiets naar school ben de eerste paar jaar ook met de fiets gaan werken. En heb me toen een auto gekocht en sindsdien is mijn fiets in de garage beland en wordt amper nog gebruikt 🙄 Ik mocht tijdens de zwangerschap vanaf 30 weken niets meer doen dus mijn conditie helemaal weg. Een paar dagen terug fietste ik naar de apotheek 1km hiervandaan ongeveer met Nico in de fietskar en echt ik was helemaal buiten adem😅 Ik denk erover om een elektrische fiets aan te schaffen en dan binnenkort alles weer met de fiets te doen. Onze 2de auto is kapot dus we hebben nu nog maar 1 auto en wil dus ook geen 2de meer halen denk ik.

2 jaar geleden

Hier een bijdrage met een kind met dikke slaapzakken, wollen kleding en de verwarming een graadje lager, en wasbare luiers. Ik zag je wens om zelfgemaakt wasmiddel te gebruiken. Let wel op dat dat niet geschikt is voor het wassen van wasbare luiers. hetzelfde geldt voor wasnoten bijvoorbeeld. De Consumentenbond heeft wel eens getest dat gebruik van wasnoten je was niet schoner maakt dan wanneer je alleen met water zou wassen. En luierwas is echt de zwaarst vervuilde was die je wasmachine te verwerken krijgt. Dus ook écht op 60 graden (ook al zeggen sommige merken dat 40 ook wel kan), en níét op de eco stand met minder water. Ik gebruik ecologisch wasmiddel van Klok.

2 jaar geleden

Reactie op AnneEZ

Hier een bijdrage met een kind met dikke slaapzakken, wollen kleding en de ...
Ik was ze altijd om de beurt op 40 en de volgende keer weer op 60... is dat bester om ze altijd op 60 te doen? Ik vond 40 graden percies niet zo goed vanwege bacteriën maar omdat ze het aanraden wissel ik dus telkens af😅

2 jaar geleden

Reactie op Jessica 925

Nog een groot werkpuntje hier is gebruik van de auto! Ik ging altijd met de ...
Heel herkenbaar! Hier ook een fiets met fietskar en ben na 1-2km kapot. School van zoontje ligt ongeveer 7km verderop en ben daarom ook aan het kijken naar een elektrische fiets 😊 ik pak wel vaak de benenwagen ipv de auto, tenzij ik bijv veel spullen mee moet nemen die niet in de wandelwagen kunnen.

2 jaar geleden

Reactie op AnneEZ

Hier een bijdrage met een kind met dikke slaapzakken, wollen kleding en de ...
Nee klopt, dat had ik ook al gelezen. Ik was ze soms zelfs op 75graden en spoel ze altijd voor. Ik gebruik zelf biotex en waspoeder van de Lidl samen 😊

2 jaar geleden

Reactie op Jessica 925

Ik was ze altijd om de beurt op 40 en de volgende keer weer op 60... is dat ...
Ik doe het iig niet 🤷🏼‍♀️ altijd op 60 (en een koude voorwas vooraf).

2 jaar geleden

Reactie op Zandhoopje

Heel herkenbaar! Hier ook een fiets met fietskar en ben na 1-2km kapot. Sch ...
Hier was werk eerst op 7km deed ik toen altijd met de fiets zonder probleem en in het weekend vaak ritjes tussen de 30 en 50km. Wandelingen rond 10km ook nooit problemen mee gehad. En nu wandel ik wel af en toe nog 3km maar voel mij dan toch snel uitgeput. De laatste wandeling 8 km in de Ardennen redelijk wat klimmen met Nico in de draagdoek was ik flauwgevallen 😅 Ik probeer echt terug wat aan mijn conditie te doen maar het is niet simpel voel mij soms een oud vrouwtje 🤣

2 jaar geleden

Hebben er hier ook mama’s ervaring met een hooimadam?

2 jaar geleden

Ik ga binnenkort de wasstrips van Brauzz. proberen. Ben heel benieuwd!

2 jaar geleden

Reactie op Blessings2021

Ik ga binnenkort de wasstrips van Brauzz. proberen. Ben heel benieuwd!
Ziet er goed uit! Jammer dat het zo duur is wel 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Zandhoopje

Hebben er hier ook mama’s ervaring met een hooimadam?
Wat is een hooimadam?

2 jaar geleden

https://www.handiggoed.nl/product/hooimadam/ dit is een hooimadam. Ik ben vooral benieuwd of het echt handig is en werkt 😊

2 jaar geleden

Reactie op Jessica 925

En onze geitjes op de achtergrond 😊
Even serieus..😍😋 wat een prachtige plek!