136 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Famke123

Even serieus..😍😋 wat een prachtige plek!
Ja we wonen nu 2 jaar hier. Eigenlijk echt in een dorp, een redelijk bebouwde omgeving maar achter ons is het echt nog een mooie groene omgeving. We wonen in Diest België 😊 Vroeger met mijn ouders woonde we maar met 3 huizen in heel de straat. Dus was voor mij wel even wennen. Maar ben toch heel tevreden met ons huis en grote tuin☺

2 jaar geleden

Vraagje, welke zonnebrand gebruiken jullie voor je kleintje? Naif vind ik wat wisselend dus dacht, misschien hebben jullie nog andere tips 😊

2 jaar geleden

Reactie op Zandhoopje

Vraagje, welke zonnebrand gebruiken jullie voor je kleintje? Naif vind ik w ...
Ik heb nu nog zwitsal. Maar ben ook heel benieuwd naar jullie opties.

2 jaar geleden

Reactie op Zandhoopje

Vraagje, welke zonnebrand gebruiken jullie voor je kleintje? Naif vind ik w ...
Ik kijk voor producten altijd op deze website: https://sproetonline.nl/productadvies-babyhuid/ Producten (ook zonnebrand) met zo min mogelijk irriterende rotzooi en zonder parfum.

2 jaar geleden

oke, ik ga de moestuin deze week weer startklaar maken. Vanaf 1 maart kan dat geloof ik. Nog iemand een tip voor een goed(koop) adresje voor zaden etc. Ik heb nog een bak van de makkelijke moestuin. Maar er zit in de zadenmix best veel opties die wij niet perse eten. Beetje zonde dan. Extra gemotiveerd door het programma waarde van de aarde.

2 jaar geleden

Reactie op Famke123

oke, ik ga de moestuin deze week weer startklaar maken. Vanaf 1 maart kan d ...
Super leuk!! Wij gaan ook van start met wat bakken aan de schutting en zo en willen volgend jaar een echte rijtjeswoningtuinmoestuin aanleggen. Zitten ‘s avonds allemaal filmpjes daarover op YouTube te kijken nu en zijn helemaal enthousiast 🤩

2 jaar geleden

Reactie op Zandhoopje

Super leuk!! Wij gaan ook van start met wat bakken aan de schutting en zo e ...
Kom maar door met de tips. Wij moeten onze tuin nog aankleden (nu gewoon terras en gras). Er komen nog grote bakken in en iets van een speelplek. Ik denk bakken van steen zodat de planten etc bij de grond kunnen en dan eens kijken of we ook appelbomen ofzo neer kunnen zetten. Ik ga vanavond ook eens kijken op YouTube. Wat een goed idee! Even niet aan gedacht. En die menstruatie cup heb ik hier ook eens voorbij zien komen. Is dat wat? Als meer dan 1 jaar niet ongesteld geweest maar zal er binnenkort vast weer eens van komen. 🤔

2 jaar geleden

Reactie op Famke123

Kom maar door met de tips. Wij moeten onze tuin nog aankleden (nu gewoon te ...
Op pinterest vind je veel mooie ideeën vind ik. Wij zijn ook begonnen met spitten de spinazie, wortels en uitjes worden volgend weekend gezet hier. In een kleine tuin vind ik bessen struiken echt een aanrader en een laagstam appel boom of wat je graag lust is ook altijd leuk! Wij gaan volgende herfst een boomgaard aanleggen dit seizoen geen tijd gehad. En willen het dan samen met Nico doen. Tegen dan kan hij zelf ook mee wat schuppen en rondlopen lijkt me super schattig om het samen aan te planten😁 Wij kopen ons plantgoed in tuinwinkel in de buurt of dat goedkoop is weet ik niet. Of bij aveve of de plaatselijke markt 😊

2 jaar geleden

Reactie op Famke123

oke, ik ga de moestuin deze week weer startklaar maken. Vanaf 1 maart kan d ...
Wij moeten idd ook gaan beginnen weer! Moeten eerst de grond nog wat bemesten en dan maar eens gaan kijken wat we willen deze zomer 😬

2 jaar geleden

Ik zie in het reclameblaadje van de Aldi een kweektafel! Voor de liefhebbers 😬

2 jaar geleden

Ik zie in het reclameblaadje van de Aldi een kweektafel! Voor de liefhebber ...
Oe thanks voor de tip!

2 jaar geleden

Geb laatst wasbare ‘wattenschijfjes’ gekocht. Maar heeft er toevallig een iemand een tip voor goede make up remover want die wat ik nu heb veeg ik alleen maar zwarte strepen 🤨

2 jaar geleden

Moet ik even delen. Check dit leuk zijn dan 😬😬

2 jaar geleden

Reactie op Zandhoopje

Ohh ik had ook ooit gezien stenen die ook zo ongeveer de vorm hadden van de groente! Echt leuk! Wilde het toen ook maken, maar had de tijd weer niet ☹️

2 jaar geleden

Geb laatst wasbare ‘wattenschijfjes’ gekocht. Maar heeft er toevallig een i ...
Ik behoor tot de uitzonderingen maar ik gebruik dus eigenlijk nooit make up🙀

2 jaar geleden

Reactie op Zandhoopje

Oh tof!!

2 jaar geleden

Reactie op Jessica 925

Ik behoor tot de uitzonderingen maar ik gebruik dus eigenlijk nooit make up ...
Haha ik ook niet hoor. Heeeel af en toe mascara bij uitgaan 😬 @juliguppi, misschien van het merk cime? Uit België ook dacht ik. Kreeg bij een bestelling van blabloom een flesje remover gratis omdat het m’n 20e bestelling daar was 😬😂🙈 totaal niet mijn favo winkel 🤪

2 jaar geleden

Hier trouwens samen met mijn pluszoontje nestkastjes aan het bouwen 😁

2 jaar geleden

Geb laatst wasbare ‘wattenschijfjes’ gekocht. Maar heeft er toevallig een i ...
Deze gezichtsreinigingsdoekjes van de hema vind ik heel fijn werken. Waterproof mascara blijft een uitdaging, maar krijg ik er wel mee weg. De gezichtsreinigingswant werkt hetzelfde. https://www.hema.nl/mooi-gezond/persoonlijke-verzorging/gezichtsverzorging/gezichtsreiniging/gezichtsreinigingsdoekjes---3-stuks-17890006.html

2 jaar geleden

https://www.instagram.com/reel/Ca657czAaIC/?utm_medium=copy_link Kwam deze tegen op instagram! Paprikaplantjes kweken in een bosbessenbakje! Handugggg 🌱🫑