183 Reacties

2 jaar geleden

No offense naar niemand, maar ik kan me wel vinden in de knuffels in bed (2). Mijn zoontje slaapt echt niet zonder.

2 jaar geleden

Potjes! Zeker weten elke dag douchen/badderen Zodra ze een kik geeft snachts naast mij verder laten slapen Overdag echt nog wel eens op de arm slapen Hapje ijs moet kunnen

2 jaar geleden

- Lang bv geven - Toen ik nog aan veilig samen slapen deed, omdat dat de enige manier van slapen voor haar was - laten slapen in de maxicosi als ze dan eindelijk sliep Maar even serieus. Vinden mensen het een probleem als je kindje buiten in de kinderwagen slaapt? Heerlijk toch en gezond qua lucht en zo? En hier ook eentje die onder een laken en dekentje ligt hoor + dikke slaapzak, wollen pyjama en wollen romper. Oh ja en een knuffeldoekje voor geborgenheid waar ze helemaal in wegduikt 🥰

2 jaar geleden

- lang borstvoeding - (veilig) samen slapen - in slaap voeden/wiegen/dragen - voor de tv als ik echt iets moet doen Vast nog meer…..🙈

2 jaar geleden

Lang bv, knuffel in bed (is dat serieus een topic?), geen babyfoon hebben, 1 x per week in bad, vier dagen dezelfde romper, niet snappen hoe de maxicosi riempjes echt vast horen, op m’n arm tijdens bv in slaap laten vallen voor een dutje in lastige tijden, met draagzak op de fiets, meisjesslaapzak voor een jongen.

2 jaar geleden

Lang bv, aan de borst in slaap laten vallen, samen slapen, soms een potje fruit.

2 jaar geleden

Nibbit(jes) al geven

2 jaar geleden

Oh en ik zeg wel eens een scheldwoord waar de kleine bij is.

2 jaar geleden

-potjes - ook als hij slaapt lekker op de oprit in de auto laten slapen en ik vast de boodschappen binnen zetten - lekker tv laten kijken - snachts als hij rond 5u wakker word in bed bij mij leggen - yoghurt na het eten - koekje als tussendoortje - dixxap als drinken Kan nog wel ff doorgaan🙈 Loedermoeder hier😅

2 jaar geleden

Nijntje op tv als remedie tegen babydrama; Met 6 maanden haar eerste 2 frietjes van mijn bord in het restaurant. Ja, met zout dus. En potjes zijn echt een lifesaver. Ook zoveel meer variatie dan ik met mijn halfwakkere mamahoofd weet te verzinnen alle dagen.

2 jaar geleden

Reactie op happy24

Lang bv, knuffel in bed (is dat serieus een topic?), geen babyfoon hebben, ...
En ook meisjes speelgoed voor een jongen en indd ook die 1x per week in bad is herkenbaar en de romper laat ik soms ook rustig een paar dagen aan, geen babyfoon, geen vaste bedtijd kan nog wel doorgaan...

2 jaar geleden

Reactie op AnneEZ

Nijntje op tv als remedie tegen babydrama; Met 6 maanden haar eerste 2 frie ...
Haha, herkenbaar! Elke avond een potje is veel gevarieerder dan dat ik eet 😅

2 jaar geleden

Niet 1 maar 3 knuffels in bed 😅. Bij m'n kind blijven tot ze slaapt Bij mij laten slapen als ze wakker wordt Lekker een koekje af en toe Laten proeven van bijvoorbeeld een zoentje of een schuimpje. Kunnen we nog even door gaan? Snap ook niet waarom mensen altijd zoveel aan te merken hebben op elkaar, er is toch niemand die het volgens het boekje doet ofwel? 😅

2 jaar geleden

Reactie op MBBor

En ook meisjes speelgoed voor een jongen en indd ook die 1x per week in bad ...
Mijn dochtertje heeft een donkerblauw pak voor naar buiten. Zit in een KNALroze voetenzak in haar kinderwagen, maar toch wordt ze steevast een jongetje genoemd in dat blauwe pak. Dus ik denk dat de jongensnorm zo sterk is dat je m met een heel bataljon aan eenhoornglitterspeelgoed met roze strikken op pad kunt sturen, dan is er nog niks aan de hand 🤪🦄

2 jaar geleden

Reactie op MJN82

Haha, herkenbaar! Elke avond een potje is veel gevarieerder dan dat ik eet ...
Hahaha precies dit 😅 ik ben zelf ook zo koos inspiratieloos als het om eten gaat en ben net zo tevreden met een boterham met pindakaas 😂 maar dan heeft meneer iig een AVG-tje uit een potje

2 jaar geleden

Reactie op AnneEZ

Mijn dochtertje heeft een donkerblauw pak voor naar buiten. Zit in een KNAL ...
Hoevaak ik dit gehoord had. Letterlijk alles roze bij t kind en nog de vraag, is het een jongetje? 🤔

2 jaar geleden

Heerlijk dit!! Ik doe natuurlijk alles volgens de wetten van de moedermaffia...behalve... - soms boven op me laten slapen - lekker buiten laten slapen - in de wipstoel voor het raam zetten en lekker auto's laten kijken zodat mama kan instagrammen of het 24baby forum kan lezen ;) - 2 a 3 kopjes koffie per dag drinken tijdens de volledige borstvoeding. 😜

2 jaar geleden

Oh, en ik heb de ultieme. Ik werk momenteel niet. En mijn kind gaat wel 2 dagen naar de opvang. Op die dagen doe ik dingen voor mezelf.

2 jaar geleden

Wat een leuke topic! Haha - slaapt nog steeds bij ons in bed - hele dag door staat de tv aan - in slaap wiegen of aan borst - nog steeds borstvoeding

2 jaar geleden

Steevast tegen de deurstijl bonken met zn hoofdje wanneer ik hm in zn autostoel probeer te "werpen". Hij geeft inmiddels al geen reactie meer 🙈