12 Reacties
één jaar geleden
Ahhh gelukkig dat ik niet de enige ben. Ik schaam me gewoon om ergens op visite te gaan of als we bezoek krijgen. Het lijkt zó'n ongezellig kind..
één jaar geleden
Heel herkenbaar dit. Mijn dochter luistert alleen goed als we naar buiten gaan. Thuis is alles interessant wat niet mag.
één jaar geleden
Heel herkenbaar, zo vermoeiend en frustrerend. Die van ons is weer terug in de speen fase en wil weer de hele dag speen.
Oh en peppa pig maar daar geef is soms wel aan toe want dan heb ik ook ff rust en uiteindelijk gaat hij toch spelen.
Ben zelf 11 weken zwanger en even alleen dus ik vind het wel ff prima.
één jaar geleden
Heel herkenbaar. Hier ook hele dag nee, springen en staan op de bank en stoelen...
Niet meer in de kinderwagen of buggy willen en dan alles bij elkaar schreeuwen.
Ik ben zelf 25 weken zwanger, en zie er vaak tegenop om met hem alleen thuis te zijn, omdat ik veel last heb van mijn rug en moe ben
één jaar geleden
Ik word soms echt gestoord van m🤭 enige wat hij echt graag wil is de hele dag naar buiten, waar ik niet altijd zin in heb... Hij heeft ook zo'n sterke wil! Herken ik totaal niet van mn oudste, die luisterde vrijwel altijd en liep gewoon netjes mee of was snel om. Maar de jongste is echt een compleet ander verhaal, moeilijk!