12 Reacties

7 maanden geleden

Nee niet meer.. sinds half jaar mee gestopt. Krijgt soms nog wel eens van chipjes en beetje drinken.

7 maanden geleden

Hier wilt ze nog steeds smorgen en savond melk uit een fles! Vind het prima voor haar calcium 😀

7 maanden geleden

In de ochtend krijgt hij nog wel een fles met flesvoeding trouwens. Moet ook, want hij groeit niet goed.. eet niet voldoende..

7 maanden geleden

Nee doen we al zeker niet meer sinds dat ze 1 werd. Heeft ze niet nodig

7 maanden geleden

Ja, voor bedtijd krijgt ze nog een flesje 130 cc warme melk. Gewoon halfvolle koemelk. Sowieso voor de calcium, maar vooral omdat het zo'n fijn en rustgevend moment is voor bedtijd. In de donkere kamer, bij mij of mijn partner op schoot, lekker knuffelen en samen de dag doornemen. Wat mij betreft doen we dit tot ze 18 is! 🤣🤪

7 maanden geleden

Thee met melk is hier de standaard bij opstaan en naar bed gaan.

7 maanden geleden

Hier tot paar maanden geleden nog een fles warme melk gekregen.. maar blij dat ze het ineens niet meer wilde (ze was vaak nat 's morgens, echt alles geprobeerd, niets hielp dus had vaak pech..) mis soms het rust momentje wel.. maar nu lezen we altijd dan maar 2 boekjes voor.. daar genieten we ook van🤩

7 maanden geleden

Reactie op Famke123

Thee met melk is hier de standaard bij opstaan en naar bed gaan.
Mag ik vragen welke thee je gebruikt?

6 maanden geleden

Ja, onze dochter wil nog altijd graag een fles warme melk. Hoort bij haar slaap ritueel.

6 maanden geleden

Wij gevensinds vorig jaar een 360 cup met water mee in haar bed. Die beker lekt niet. Mocht er toch een ongelukje gebeuren dan is het maar water wat ze in bed heeft. Ze gebruikt het wel. Af en toe maakt ze ons snachts wakker om haar beker bij te vullen omdat ze echt dorst heeft.

6 maanden geleden

Mag ik vragen welke thee je gebruikt?
Van alles, bewust verschillende smaakjes. Rooibos is favoriet. Maar ook groene thee, Earl Grey, mint. 3/4 thee, 1/4 melk ongeveer

6 maanden geleden

Reactie op LisaW24

Ja, voor bedtijd krijgt ze nog een flesje 130 cc warme melk. Gewoon halfvol ...
Jaa heerlijk hè genieten 🥰