8 Reacties

5 maanden geleden

Volgens mij geef je je eigen antwoord al. Gewoon laten gebeuren! Kans is groot dat ze zelf wel wakker word mocht ze toch moeten plassen, Hier juist andersom, nog wel een luier om maar die is in de ochtend vaak nog droog.

5 maanden geleden

Hier ook gewoon geen luier om gedaan. Als hij moet plassen dan word die wakker.

4 maanden geleden

Hier sinds 2,5 jr overdag zindelijk. 2 maanden voor haar derde verjaardag begon ze snachts te roepen dat ze moest plassen en daarna opeens een week snachts uit zichzelf droge luier sochtends, dus toen gewoon uit gelaten en ging goed. 3 weken voor derde verjaardag dus ook nacht zindelijk. Ik denk dat een kindje het zelf wel gaat aangeven en je dat niet echt kunt oefenen.

4 maanden geleden

Hier overdag met 2 jaar en 5 maanden zindelijk en 3 weken later ook ‘s nachts. Ze wilde ook geen luier aan. Wij hebben toen met haar de afspraak gemaakt 14 nachten droog is einde luier. In het boekje van de zindelijkheidsbox stond geloof ik een stuk minder. Maar wij vonden dat te spannend 😅. Ze wilde het zo graag dat ze eigenlijk meteen alle nachten droog was en dus nu al een hele tijd zonder luier. We hebben in een half jaar nu 1 ongelukje gehad en toen was ze de dag daarna ziek. Gaat hier goed heel goed dus ☺️

4 maanden geleden

Misschien gekke vraag, heeft het nog invloed op de hoeveelheid ure die je kind slaapt?

4 maanden geleden

Mijn dochter geeft aan snachts geen luier aan te willen maar hoe pak je zindelijkheid aan snachts? Ze is sinds 2 jaar en 10 maanden zindelijk overdag

4 maanden geleden

Reactie op Adff

Misschien gekke vraag, heeft het nog invloed op de hoeveelheid ure die je ...
Heb het antwoord al :) sochtends roept hij al Ik moet plasseeeeeen! :) (heeft in de nacht nog wel een luierbroekje aan)

4 maanden geleden

Wij zijn vorige week met zindelijkheid begonnen en vanaf de eerste dag blijft ook zijn nachtluier droog. Vannacht de eerste keer aangegeven dat hij naar de wc moest en toen ook geplast. Ik kijk het nog een weekje aan en dan gaat ook de nachtluier weg