9 Reacties
één jaar geleden
Ik heb het wel gedaan doen onze dochter onlangs ziek was. Arme schat kon gewoon niet slapen van haar volle neus. 1 spray in elk neusgat alleen voor haar slaapjes.
één jaar geleden
Ja kan al. Hier gebruiken we het ook bij verkoudheid zoals jij beschrijft.
Luuf dampo werkt hier ook.
En ouderwets maar ik doe het toch maar elke x. Een ui door midden snijden en naast het bedje zetten. Dag erna alle ramen open en alles wassen tegen de stank😂 geen idee of het nou een fabel is of niet maar gevoelsmatig werkt het soms wel
één jaar geleden
Reactie op Famke123
Ja kan al. Hier gebruiken we het ook bij verkoudheid zoals jij beschrijft. ...
Ja die ui werkt echt heel goed! Is zeker geen fabel!
één jaar geleden
Ik zou voorzichtig zijn. Ik vroeg de huisarts assistente advies vanwege zeer verkouden kind van ook 22 mnd en vliegrn. Ze was net op cursus geweest en daar
Werd benadrukt geen neusspray onder de 2, alleen zoutoplossing. Ik ben totaal niet medisch onderlegd en zou denken die 2 mnd maken geen verschil. Maar zij hamerde er zo op dat ik er niet op aan durfde. Met zoutspray helemaal goed gekomen trouwens
één jaar geleden
Reactie op JetteA
Ik zou voorzichtig zijn. Ik vroeg de huisarts assistente advies vanwege zee ...
Mijn zoontje is 2 maanden te vroeg geboren en kreeg in het ziekenhuis nog voor zijn uitgerekende datum al baby neusspray (dus ook met xylometazoline, maar de helft van de dosis van de vanaf 2 jaar), sindsdien krijgt hij als hij erg verkouden is en de zoutspray niet werkt ook max een week neusspray voor slapen gaan. De huisarts of kinderarts geeft die zonder problemen.