7 Reacties

2 jaar geleden

Hoi hoi! Hier doet ons zoontje het wijzen ook pas en nog niet helemaal "juist" of altijd...het zwaaien wel al ietsje langer. Maar ik denk echt dat het nog wel komt..het ene kind is het andere niet. Vriendin van mij haar dochtertje deed het al met 10 maanden ofzo. Het is maar net waar ze interesse in hebben/tonen en misschien ook wel hoe vaak ze het zien. Komt echt wel goed ;) waarschijnlijk is jou zoontje weer ergens anders sneller in (geweest).

2 jaar geleden

Ons zoontje deed het wijzen tot een week geleden niet en het zwaaien lijkt hem niet echt te interesseren (hij begrijpt het concept maar doet het niet). Ik was mij daar al even zorgen over aan het maken en ben een weekje geleden actief met hem in boekjes gaan “wijzen” (ik pakte zijn vingertje vast en wees naar plaatjes in boeken en ook naar dingen in de verte). Hij is het enkele dagen geleden ineens allemaal beginnen doen 🥹. Komt goed. Alles op zijn tijd.

2 jaar geleden

Hoi hoi! Hier doet ons zoontje het wijzen ook pas en nog niet helemaal "ju ...
Haha helaas hier een mannetje die overal wat traag in is, vandaag wat bezorgd. Dank voor je antwoord! Hopelijk gaat hij het ook snel doen.

2 jaar geleden

Reactie op pinda_kaas

Ons zoontje deed het wijzen tot een week geleden niet en het zwaaien lijkt ...
Aaah top! Dankjewel voor de tip! Ga ik ook zeker proberen, ☺️

2 jaar geleden

Heb je het gevoel dat er meer ad hand is? Of dat hij gewoon zen tijd nodig heeft? Is niet gemakkelijk he.. maar mama's hebben steeds wel een goed moedergevoel dus volg dat maar ❤

2 jaar geleden

Reactie op Evvvv

Heb je het gevoel dat er meer ad hand is? Of dat hij gewoon zen tijd nodig ...
Onze zoon is wel wat laat met alles, loopt net los, praat weinig maar brabbelt veel. Maar is verder echt een knuffelkont. Lacht veel, zoekt ook zeker contact. Slaapt als een prinsje! Toch is hij ook af en toe erg overstuur. Vooral met bepaalde houdingen. Zoals verschonen. In en uit de autostoel, buggy en kinderstoel. Het maakt je vooral allemaal wat onzeker!! We hebben in elk geval een bezoek bij de osteopaat gepland voor bovenstaande.

2 jaar geleden

Mijn zoontje is bijna 18 maanden en kan ook nog niet zwaaien. Hij kijkt ons dan even aan en is dan weer afgeleid met iets anders... Ik begrijp het ook niet. Wijzen doet hij wel al.