26 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Famke123

Hoe gaat het nu?
Ja wel iets beter! Hij eet nu smiddags zijn brood weer en savonds een half tot driekwart potje. Ik heb niet zoveel veranderd dus denk dat het toch even een slechtere fase was. Wel geef ik hem nu elke middag een smoothie welke hij ook op drinkt, daar ben ik blij mee aangezien hij verder geen fruit eet. Snackbordjes met gezonde dingen heb ik geprobeerd en doe ik nog steeds soms, maar daar eet hij dan echt niets van.

één jaar geleden

Reactie op Mirjamh

Ja wel iets beter! Hij eet nu smiddags zijn brood weer en savonds een half ...
Wat fijn dat het toch iets beter gaat! Hopelijk zet deze lijn zich voort 🥑🥦

één jaar geleden

Nu wil die van ons niks eten en ik word er knetter idioot van 🤬

één jaar geleden

Nu wil die van ons niks eten en ik word er knetter idioot van 🤬
Die van ons wil ook niks meer eten pff

één jaar geleden

Ons zoontje eet ook bijna niks. Hij is dol op spaghetti met strooikaas en vaak eet hij een vleesje zoals een gehaktbal, hamburger of worstje. Door de spaghetti saus pureer ik vaak groente zoals wortel en courgette. Vandaag hadden we boerenkool met rookworst. Hij werd helemaal leip toen we boerenkool op z’n bordje deden en vervolgens de worst erbij. Ik heb hem van tafel genomen en naar de gang verplaatst en toen verteld dat we normaal gaan eten, anders stoppen we ermee. Toen is hij gekalmeerd en normaal aan tafel gegaan. We pikken het niet meer om telkens in het gejank te zitten. Eten is normaal een moment van rust maar bij ons is het altijd herrie, janken en chaos 🙁 Ons zoontje heeft alleen de rookworst gegeten en hij mocht nog een stukje rookworst als hij ging proeven van de boerenkool. Ook al was het alleen maar even aanraken… nou….Alsof we hem wouden vergiftigen 😂 wat een drama! Dat werd dus niks maar hij wou zoooooo graag nog een stukje worst. En die kreeg hij niet. Je zag hem wel twijfelen. Uiteindelijk nog een toetje en dan afruimen. Huilen want er was nog worst en die kreeg hij dus echt niet. Hij is wel gek op rauwe paprika, wortel, komkommer en avocado. En door z’n smoothie doe ik vaak avocado en spinazie. Ook helpt hij vaak met koken 🧑‍🍳 Hij mag wel vaak kiezen wat hij op z’n bord wil hebben en vaak mag hij ook zelf opscheppen maar ik wil graag dat hij nieuwe dingen probeert. Hij weet niet eens wat hij wel of niet lust want hij probeert dus helemaal niks…

één jaar geleden

Ik heb enorm slecht gegeten als kind en later als tiener ook. Ben op m’n 18e op mezelf gaan wonen en toen pas rijst en pasta’s enzo gaan eten. Kip at ik wel, en knakworsten en frikandellen. Ben pas echt vlees en normaal geen eten vanaf m’n 20e en lust nu alles. Er is dus hoop 🤣🤣